DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

سلام بچه ها خوبین؟ ^^

خـــب من برگشتم با یه پست  که خیلی وقت بود تو فکرم بود بذارمش ⁦\(^o^)/⁩

یسس و بالاخره

خیلی خب قضیه از این قراره ، این پست قراره جایی باشه که به هم فیلم معرفی کنیم ( فیلم ، سریال ، انیمه ... هر چی که ارزش دیدن داره:)) یه جا که هر وقت خواستیم چیزی ببینیم بیایم بهش سر بزنیم 

خودمم چند وقت یه بار میام اینجا فیلمایی که خیلی دوس داشتمو بهتون معرفی میکنم ^^

 

*فقط یه نکته : جان من اسپویل نکنین یا اگه میکنین یه هشداری چیزی بدین قبلش حیفه به خدا فیلمو اسپویل شده ببینیم :" 

(اسپویل =لو دادن اخر داستان) 

 

هوم همین دیگه ⁦(◍•ᴗ•◍)⁩

فیلمامو همین جا دیگه کلا معرفی میکنم بهتون ولی اگه دیدم دلم میخواد بیشتر از یه معرفی ساده راجع بهش حرف بزنم براش پست جدا درست میکنم=}

چیزایی که تا الان براشون پست گذاشتم :

انیمه یوری روی یخ

سریال چرنوبیل

 

بیاین فیلم خوب ببینیم^^ منتظر کامنتاتون هستم ^----^

 

نظرات  (۷)

اگه بخوام بهتون بهترین سریالای کره ای که تا حالا دیدمو معرفی کنم قطعا اینا اول لیست من هستن:

خنده در وایکیکی «فصل اولش»(کمدیه، بهتون قول میدم سر هر قسمتش بپوکییید از خنده)

شاهزاده صد روزهٔ من (کمدی رمانتیکه، دیگه کیه که این سریال کیوت گوگولی رو دوست نداشته باشه ⁦⁦ (◕‿◕ 

خاطرات الحمرا (تخیلی معمایی عاشقانه ست ، اگه پایان یکم عجیبشو در نظر نگیریم واقعا سریال باحالیههه بسی هیجان انگیز و برگ ریزان:) اگه از گیم و بازی خوشتون میاد پیشنهاد میشه)

عشق در مهتاب ( کمدی عاشقانه، آخ آخ از بازیگراش که نگم اصلا چه خوبن ، فقط بگم بهتون این سریال پروانه های ته قلبتونو به پرواز در میاره:")داستان دوستداشتنی ای داره)

نوازش قلبت (اینم مثل سریال قبلی ، فقط فرقش اینه قبلی تاریخی بود این یکی تو زمان حاله، داستان نازی داره کاپلش خیلی سوییتن و فضای سریال کلا حس خوبی میده به نظرم ^^)

سریال خوب خیلییی هستااا ولی فعلا همینارو یادمه

 

 

دو تا فیلم سینمایی کره ای هم میگم که ممکن نیست از دیدنشون پشیمون شید ^^

به خاطر برادرم (اسم فارسی که خیلی گذاشتن براش مثل برادر بزرگ تر من یا برادر مزاحم من :/ هر کدومو سرچ کردین نیاورد اون یکی رو بزنین. این قدر که این فیلم احساسیه که نگو :) فقط برین ببینینش همین. حتمااااا خوشتون میاد )

قطاری به بوسان ( به نظر من کلا کره ایا تو ساختن فیلم ترسناک خوب نیستن، واقعا نیستن... ولیییی این فیلم فرق داره :) کاری میکنه حس ترس استرس غم و هیجانو همزمان حس کنین :) به نظرم تونسته خودشو به فیلمای هالیوودی برسونه واقعا ، از دستش ندین)

چند تا انیمیشن پیشنهادی هم بگم (میدونم همتون حتما بیشترشونو دیدین ولی شاید یکی  باشه که ندیده باشه اینارو ،واسه همون یه نفر مینویسم)
Soul ( امسال که ترکوند همتونم اسمشو شنیدین لازم تعریف نیس دیگه ^-^ )

کوکو ( راجع به پسری که عاشق موسیقیه ولی خانوادش مخالف این موضوعن به دلایلی که با دیدنش میفهمین ، انیمیشن موزیکاله و پر از رنگ و حس خوب :))
کتاب زندگی( اگه کوکو رو دوس داشتین احتمال زیاد اینم دوست خواهید داشت)
زندگی جدید امپراطور( خیلی فانو بامزه ست داستان جالبی  هم داره ، در کل من دوسش داشتم XD )
غارنشینان ۱ ( قسمت یکشو من بیشتر دوس داشتم چون پشتش هدف و یه پیام خوب داشت ولی قسمت دو فقط جهت سرگرمی بود انگار)
شش ابر قهرمان ( فک کنم  بیمکس اون ربات تپل گوگولی معرف حضور همتون هست دیگه XD ) 
اسم تو ( این یکی انیمه ست، بسیاار پیشنهادی ، خییلیی خوشگله ، یکم پیچیدست و شاید گیج بشین ولی دوستش خواهید داشت مطمئنم)
مولان۱ ( من کلا از کارتونایی که دخترا توش ابهت دارن و نیاز به شاهزاده سوار بر اسب ندارن خوشم میاد :) مثل انیمیشن brave )
فعلا همینارو داشته باشین باز یادم بیاد میام میگم 

پ ن :(هق دلم خواست برم همشونو یه دور دیگه ببینم)

بخاطر برادرم رو الان هزار ساله من میخوام ببینم🙂

پاسخ:
اره خیر سرت 🙂😂
اشکال نداره منم هزار سال بود که قرار بود برم kiss and cry ببینم این واسه اون 
بی حساب شدیم🙂🤝😂

چه ایده‌ی خوبییی*----*

خب من فیلم کره ایا رو معرفی کردم، پس:)))

کلیک 

پاسخ:
دمت گرممممم D=

انیمیشن پیشنهادی جدید اوردم D= 

"رایا و آخرین اژدها "

داستان جالبی داشت شخصیت پردازیشم خوب بود (یعنی حس نمیکردی وجود یکیشون اضافس) و کلا معلوم بود با یه داستان بی سرو ته مواجه نیستین

خلاصه من که خیلی دوسش داشتم ^^

اگه از کارتونای تخیلی و ماجراجویی خوشتون میاد پیشنهاد میشه ^^ یه فضایی مثل موانا غارنشینان داشت یه جورایی اگه از اینا خوشتون اومده اینم دوست خواهید داشت ؛)

بیشتر شخصیتای مهم انیمیشن  هم دختر بودن سر همین من کلی ذوق میکردم XD 

باحاله ببینینش خلاصه ⁦(。♡‿♡。)⁩

 

"capernaum"

"کفرناحوم" یه فیلم شاهکار از سینمای لبنانه که به نظرم دیدنش برای همه واجبه :) 

با این که غمگینه با این که درد داره ولییی قشنگه:) پیامی داره که کل خانواده ها باید با پوستو استخون درکش کنن 

داستان درباره پسر بچه ای به اسم زینه که بهه شدت زندگی سختی داره و به خاطر همین تصمیم میگیره از پدر مادرش به خاطر این که به دنیاش اوردن شکایت کنه! حالا باید دید این شکایت به کجا میرسه:)

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی