DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

چند روز پیش یه انیمه دیدم که واقعا خیلی شیرین بود گفتم حیفه معرفیش نکنم^^

 

یوری

اسمش: یوری روی یخ

12 قسمته 23 دقیقه ای 

ژانرش در اصل ورزشیه ولی شاید کمدی هم بشه حسابش کرد (و البته اگه کیوت هم اگه جزو ژانرا حساب میشد مینوشتمXD)، یائویی هم هست ! هر چند که صحنه نداشت ولی اگه خوشتون نمیاد فقط این پستو نا دیده بگیرین 

خلاصه: یوری عاشق اسکیت روی یخه ولی تو مسابقات گند میزنه و این باعث میشه اعتماد به نفسشو از دست بده،نا امید بشه و از اسکی کناره گیری کنه ولی بعد یه مدت  تصمیم میگیره برگرده و همون موقع ست که ویدیو رقصش رو یخ تو فضای مجازی پخش میشه... ویکتور (قهرمان اسکی روی یخ که از قضا الگو و قهرمان زندگی یوری هم هست^^) اون ویدیو رو میبینه و حسابی از یوری خوشش میاد و تصمیم میگیره مربی یوری بشه تا کمکش کنه تو مسابقات مقام بیاره... 

قبل هر چیزم بگم قراره تو این انیمه کلی رقص روی یخ ببینین پس اگه حوصله ندارین یا خوشتون نمیاد شاید بهتر باشه نبینین( هر چند به نظرم همین رقصا قشنگش کرده بود و من محو حرکاتشون میشدم خیلی خوشگله واقعا:))

خب حالا اگه با همه چیزش اوکی هستین بیاین ادامه مطلب تا بیشتر بگم براتونD:

 

یوهوو خب بریم سراغ شخصیتاD:

 

کاتسوکی یوری:

یوری زود استرس میگیره واسه همین قبل هر مسابقه هر سری باید ویکتور ارومش میکرد بچه روXD یوری در حالت عادی خیلی شبیه بچه مثبتاست :

 

 

ولی وقتی میره رو پیست اسکی یه چیز دیگه میشه اصلا لامصبXD همش هم واسه ویکتور دلبری میکرد من ذوق مرگ میشدمXD

 

​​

ویکتور نیکیفروف:

این بشر یکی از جذاب ترین و گوگولی ترین شخصیتای انیمه ایه که تا حالا دیدم و باید بگم اولین کراش انیمه ایمهXD اون یه عالمه رکورد داره و همیشه با رقصش همه رو غافلگیر میکنه ولی بعد یه مدت از خودش یه جورایی ناامید میشه و چون فکر میکنه مردم دیگه ممکنه ازش خوششون نیاد کناره گیری میکنه از اسکی و میره معلم یوری میشه 

 

شاید اولش فکر کنین یه ادم مغرور و سرد و نچسبه:/

 

ولی هر چی بگذره میفهمین خیلی هم مهربون و باحالو کیوته D:

 

 

( دهن قلبیش منو یاد دی او میندازه هقT-T)

 

یوری پلیستسکی:

سه بار اسمشو بگوXD

ایشون یوری دوم ملقب به یوریو و رقیب یوری یک بودXD  این ادم کلا کارش حسودی و دعوا با یوری یک بود چون میترسید یا شاید میدونست که یوری ممکنه ازش جلو بزنه

 

یوریو با این که یه جورایی رو مخ بود شخصیتش ولی از استایلش و لباسای رقصش خوشم میومدXD

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یوری(1) با ویکتور خیلی کاپل کیوتی بودنننن مومنتاشونم خیلی ناز بود D: یوری همیشه میگفت اگه بتونم با رقصم دل ویکتورو ببرم پس دل تماشاچیارو هم میتونم ببرم (عررررXD) 

 

 

اونا حتی حلقه های ست هم گرفته بودن برای همD: (به پیشنهاد یوری) 

با این که حلقه ها برای این بود که خوش شانسی بیاره و یه جورایی از ویکتور قدردانی کنه ولی وقتی حلقه هارو کردن تو دست هم خیلی لحظه رمانتیکی بودXD

 

 

واکنش رفیقاشونم وقتی حلقه هاشونو دیدن خیلی باحال بودXD

 

 

ویکتورم حالا ول کن  نبود میگفت اره حلقه نامزدیهXD  یوری هم داشت اب میشد میرفت تو زمینXD حالا هی از ویکتور اصرار از یوری انکار XD

--------------------------------------------

اره خلاصه خیلی انیمه شو دوست داشتم در کل، اوپینگشم خوشگل بودD: و رقصاشونم خوب طراحی شده بود 

انیمه هم با جمله " در فصل بعد میبینیمتون " تموم شد*-* 

وقتی داشتم سرچ میکردم انگار سینماییشم ساختن و راجع به گذشته ویکتوره مثل این که :)

خلاصه که انیمه خوبی بود اگه ازین سبک انیمه ها دوست دارین از دستش ندین^^

+ کیا این انیمه رو دیدن؟ ^^ نظرتون؟

  • ~sara~

نظرات  (۶)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • نیمثیمنیثججصجصجقنقنینثT^T

     من اینو دیدمممم واییییییی

    خیلیی کیوتهT^Tعاشق این زوج بودم‌قشنگ سافت میشدمممممم

    نیمثمثمقمقجثجصجحققححقحقحف

    پاسخ:
    عررر دقیقاااا من موقع دیدنش مودم این بود: ینسمستیرتداسریعبسدنیدخهسنطورتدیبنلذوس XD

    ویکتور خیلی باحال بود همه چیزش نمیدونم چرا منو یاد اکسو مینداختXD حتی سگشم شبیه موسیو بودXD

    داری از نقاط ضعف من سو استفاده میکنی 😂 قشنگ هم از سریال بدم میاد هم از انیمه ... انیمه ی سریالی ⁦🙂🙂🙂🙂

    پاسخ:
    شتر دیدی ندیدی :) فقط رد شو ازش :)
  • ❣️Ailin Senpai❣️
  • یوریو عشق منهههههههههههههههه

    جونننننننن منههههههههههههههههه

    اولینننننن کراشمممممممممممممم

    پسرههههه کیوتتتتتتتتت جذاببببببب

    من بمیرم براششششششششش

    پاسخ:
    تبذیتیتیننسک اره خیلی خوبه *---*
  • ❣️Ailin Senpai❣️
  • اصن از همون اول ک اومد تو انیمه دل منو برد:/*-*

    پاسخ:
    ^^

    من همه رو دوست داشتم جز اون کره ای یه حالمو بهم میزد قبل از اینکه بگی من دیدمش ولی خیلی عالیه به هر حال من انقد از شون کراش دارم خدا میدونه

    برا همه پیشنهاد میکنم .من خودم یایویی دوس نداشتم و ازش متنفر بپدم ولی خب نفرتم یه نوع عشه و من الان عاشق ویکتورم 😑

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی