DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

با یه نگاه کلی به وبلاگایی که دنبال میکردم و دنبالم میکردن منو فهمیدم خیلیاشون از بیان رفتن ...یا رفتن تلگرام یا کلا بدون هیچ نشونه ای غیبشون زده:(

خیلی ناراحت کنندست برام اینجا همیشه حس خوبی بهم میده ولی انگار داره خیلی خلوت میشه کاش بازم برگردن

شاید به خاطر امتحانا یا کنکور باشه ولی امیدوارم باز شلوغ بشه اینجا و کلی وبلاگ جدید ببینیم

+راستی اگه وبلاگ خوب میشناسین به منم معرفی کنین این مدت که نبودم از خیلی چیزا جا موندم فک کنم:"

تو عید کتاب «من پیش از تو» رو شروع کردم خیلییی قشنگه قلبم با هر فصلی که تموم میکنم اکلیلی میشه . تا الان نصفشو تقریبا خوندم و فیلمشم ندیدم برای این که کتابشو اول بخونم ولی به شدت از ته داستان میترسم یعنی قشنگ میدونم اگه این دو تا به هم نرسن یه غممم عجیبی کل وجودمو فرا میگیره:) (اسپویل نکنینا) وای واقعا حوصله و با انگیزه بودن کلارکو تحسین میکنم ولی به نظرم شانسم اورد که ویل وا داد پیشش وگرنه حس میکنم رابطشون درست بشو نبودXD خیلییی زوج کیوتی میشن ولی:) نمیخوام به اخرش فک کنم...

اه به هرحال که فعلا نمیتونم بخونمش نزدیک امتحاناعه

وای این روزا درس خوندن سخت تر از همیشه ست از اون موقعیت هاست که میای درس بخونی میبینی گل قالی هم از کتاب جلوت جذاب ترهXD خوبی امسال اینه که استرس ندارم برای امتحانا نمیدونم چرا ولی نمیترسم اگه نمره هام بد بشن انگار فقط میخوام قبول شم هیچی دیگه مهم نیست

+ راستی بعد این همه گفتم یه خونه تکونی کنم اینجا :› قالب جدید چطوره؟ رنگش اذیت نمیکنه؟

  • ~sara~

نظرات  (۴)

واقعا اینجا انقدر خلوت شده که هر دفعه فکر بستن وبم میاد سراغم. هر چند که دوست ندارم اینجا رو ول کنم. :"

+ دلم میخواد کلییی کتاب داشته باشم.ㅠㅜ

پاسخ:
دقیقا ادم میخوره تو ذوقش
لینک هر وبی رو از هر جا باز میکنم میبینم یا خدافظی کرده یا کلا وبو پاک کرده 
خیلیی منممم

چون امتحانات تموم شده دوستت ندارم

پاسخ:
بعد که واس تو هم تموم شد از دلت در میارم

خیلی آشنا به نظر میای.

فکر کنم با وبلاگ قبلیم دنبالت می‌کردم...

ولی خب به هرحال، خوش‌برگشتی:)~

 

+توی صفحه me نوشتی شاغلی، میشه بپرسم شغلت چیه؟•-•`

پاسخ:
قبلا تو میهن بلاگ بودم شاید ازونجا میشناسی:)
+هق دیگه نیستم🥲😂ولی به زودی احتمالا باز دنبال کار میگردم... 

نه نه... من همون نرگسم قبلا همینجا برات با اسم lee.narxes کامنت می‌ذاشتم!

+ امیدوارم کار موردعلاقت‌ رو پیدا کنی~

پاسخ:
عههه اهااا
مرسیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی