DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

خیلی خب امروز(۵اردیبهشت) ۱۷ ساله شدم رسما ولی خب چون پنج ماهه که خودمو ۱۷ ساله میدونم(واسش هیجان داشتم خب XD) حس نکردم که تولدم بوده 

تا اینکه حجم زیااادی از تبریکا بهم هجوم اوردن و حالا دارم با خودم میگم اوه جدی جدی ۱۷ سالم شده:"

بزرگ شدن حس عجیبی به ادم میده

یا فقط من اینجوری ام؟

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۳)

تولدت مبارک*-*

پاسخ:
مرسییییی+_+ماچ

حالا صبر کن (لبخند مرموز)

پاسخ:
لنتی اینو الان دیدمXD 
جوری که مامانم وسط سبزی پاک کردن یهو پاشد گفت پاشو یکی می خواد ببینتت دو تا سکته رو کامل رد کردمXD 
لنتی دوستت دارم:") دمت گرم
  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹
  • ای وای "--" تولدت بودد؟؟ گاد

    تولدت مبارررررررک*------* ایشالله هر جا که هستی خوب و سالم باشی و دلت بدرخشه  صمصممصمصمصمص

    پاسخ:
    مرسییی کیوتی*_*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی