DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

جدیدا حس میکنم دارم خیلی عوض میشم

ازفیلمو سریال فاصله گرفتم، 

دغدغم از بازدیدا و سربازی رفتن اکسو تبدیل شده به مشکلات کشور و حق و حقوق زنان!!!

حس میکنم خیلی دارم گیج میشم 

دارم به چیزایی که بهشون باور داشتم شک میکنم و نمیدونم نشونه خوبیه یا نه!

حتی دارم جدیدا اهنگای فارسی گوش میدم چیزی که صد سال سیاه فکر نمیکردم دیگه سمتش برم 😐😂

همه چیز خیلی عجیب شده کلا 

خودمم عجیب شدم :/ چه بلایی داره سرم میاد:/

اینا نشونه بزرگ شدنه؟ :/ اگه اره من نمیخوام بزرگ شمممم


 

راستیییی عیدتون مبارککک

 

  • ~sara~

نظرات  (۴)

  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹
  • خدایا چقدر عجیب "---"

    +عید تو هم مبارررک

    پاسخ:
    اره🙂💔

    +مااچ

    پشم و پیلم"-" البته اون مآرد حقوق زنان رو که همه تو فکر و درگیرشیم:)

    عید تو هم مبارکککک*----*♡

    پاسخ:
    :)))


    ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

    واییییییی یه اکسو ال دیگهههه هوراااااااااااااااااااااا ^0^

    پاسخ:
    سلاام^^

    یسسسس حداقل درمورد اهمیت ندادنت به بازدید زدن خیلی خوشحالممم:»»»

    پاسخ:
    حتی به لولی رسیدم که به حرفات که فک میکنم میبینم چه قدر حق میگفتی چرا من هی جامه میدریدم اصلا:"/ چم بود:"/ الان چم شده:"/ عررر



    لنت بهت فقط اون علامتهXDDDD مرسی که اهمیت دادیD"=

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی