DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

 

​​​​​

سلام

گفتن همین کلمه هم برام سخت بود

زمانی که ذهنم برای پیدا کردن حرف هام آشفته بود

کلمات زیادی در سرم نقش بست

و فضای خالی که توانایی پر کردنش رو نداشتم

چون می ترسیدم حرف های بی معنی م  از بین شکاف ذهنم بیرون بریزه

می ترسم...

عشق من ،مدت زیادی درنگ کردم

نتونستم کلماتی رو پیدا کنم که احساساتم رو بیان کنن

تمام احساساتم رو در اون سلام های ساده میذارم

فقط می خوام بدونم حالت چطوره :)

کلمات زیادی در ذهنم نقش بستن

و فضای خالی که به همون شکل رهاش کردم

چون میترسیدم حرفای بی معنی م از بین شکاف ذهنم بیرون بریزه

هنوز هم میترسم...

عشق من ، مدت زیادی رو درنگ کردم

نتونستم کلماتی رو پیدا کنم که احساساتم رو بیان کنن

تمام احساساتمو در اون سلام های ساده میزارم

فقط میخوام بدونم حالت چطوره...

نمیدونم بعدش چی باید بگم

قلمی که محکم نگه داشته بودم رو زمین میذارم

کلماتی که نتونستم به زبون بیارم

در قلبم به شکل پشیمونی باقی می‌مونند، اما 

عشق من، ممکنه هیچ وقت نفهمم

که این نامه ناقص، به دستت میرسه یا نه

حتی اگه این نامه رو نخونی، امیدوارم حالت خوب باشه

سلام...

بعد از نوشتن این کلمه از نوشتن دست میکشم

 

واو:) 

امروز زیبا ترین غم زندگیمو تجربه کردم:) غمی که همراه با شادی بود...حس عجیبی که نمیتونم توصیفش کنم ...حس خوشایند پایان دلتنگی ها...و حس غمی که تو چشماش میدیدم، اون ترسیده بود...از این که به احساسات ما صدمه زده باشه ، اون نگران بود...نگران این که بعد از این همه مدت حرفاش میتونه کافی باشه؟ اصلا چی باید بگه؟ همه اینا ذهنشو درگیر کرده بود 

ولی میدونین...به نظر من همون سلام کافی بود :) چون کلماتی رو در عمق خودش پنهان کرده بود که با تموم وجود میتونستم احساسشون کنم

کیم جونگده بعد از یک سال برگشته :) واقعا حس خوبی داشت که تو توییتر میدیدم چند تا از دایرکشنرا و غیر اکسوالا ام وی امروز چنو دیده بودن و خوششون اومده بود :) 

و متن این اهنگ... راستش اشک منو که در اورد :")

 

واقعا خوشحالم که دوران نوجوونیم و جوونیم داره همراه همچین فرشته هایی سپری میشه :") نمیدونم همچین چیزی ممکنه یا نه ولی  امیدوارم همتون یه روز این حسارو از ته دل احساس کنین:) حس این که بدونید برای یه نفر مهمید ، حس این که همیشه در هر لحظه یه دلیل برای شادی داشته باشید :) براتون آرزو میکنم چون هر روز دارم تجربشون میکنم و میدونم چه حس شیرینیه:)


 

اهنگ Hello چن امروز منتشر شد و پیشنهاد میکنم این اثر هنری رو به خودتون هدیه بدین ^^ 

لینک یوتیوب ام وی (فیلترشکنو روشن کن): hello,chen

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۲)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • چنم داره میره سربازی :)

    پاسخ:
    واییی ارههه دیدمممم هقققق 
    خیلی یهویی بود واقعا نمیدونم چی بگم 
    من خوش خیال میگفتم فعالیتاش بیشتر میشه بعدش شیو میاد چنبکشی کامبک میده هق
    حدس میزدم بخواد بره بعد سینگلش ولی نمیخواستم باورش کنم:)
    لعنت به هیتراش همش تقصیر اوناست ...
    ⁦(╥﹏╥)⁩

    خیلی قشنگه این اهنگش :)

    پاسخ:
    خیلی:")

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی