DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

خب خب خب من برگشتم^^ 

این چند روز داشتم فکر میکردم که کاش وقت میکردم خاطره هامو یه جا بنویسم (دفتر خاطرات دارم ولی نمیدونم چرا حوصلم نمیشه برم سراغش!) و این که تو دفتر خاطرات حس تنهایی میکنم:" واسه همین گفتم بیام اینجا اتفاقای روزمرمو بنویسم یکم هم فعال تر شم هم اسم وبم الکی نباشه XD بیشتر باهم میتونیم حرف بزنیم تازه^^ اسم این جور پستا هم میزارم  day after day  تا بدونین پست قراره راجب چی باشه به هر حال :) و همچنین همه اتفاقاتو دسته بندی کردم که باز هر قسمتو دوس داشتین بخونین^^ کلا این که میخونین یا نه اشکالی نداره ولی میدونین که از نظراتتون خوشحال میشم^^ اگه دوس داشتین شما هم میتونین زیر اینجور پستا از چیزایی که واسه خودتون پیش اومده برام تعریف کنین:)

بریم سراغ  سری اول ^^

 

 Among Us

 

قطعااا اگه اکسوال باشین اسم این بازیو شنیدین D= (حتی اگه اکسوالم نباشید احتمالا به گوشتون خورده اسمش، چون چند وقته همه جا حرفش هست)

خیلی خب قضیه از این قراره که چند وقت پیش چانیول (یکی از اعضای اکسو) شروع کرد بازی کردن امونگ اس و خوشش اومد و به ما هم معرفیش کرد یه جورایی و خلاصه بازی ترند شد D= 

دقیق تر بخوام بگم در واقع بازی امونگ آس قرار بود توسط شرکت سازنده کنسل شه ولی تو چند ماه قبل که چان همچین حرکتی زد یهووو کاربرای بازی از ۴۵۰۰ نفر به ۱۰۷ هزار نفر افزایش پیدا کرد و سازندگان هم همان طور که پشم هایشان در هوا رقصان شده بود نظر خودشان را عوض کرده و حالا دیگه قرار نیس بازی کنسل شه :) حتی قراره قسمت دو ش رو هم بسازن و گفتن یه پروژه بزرگ تر براش در نظر دارن

این بازی که الان به رتبه یک دانلود تو همه سرویسا رسیده کراش بنده است و به شخصه معتادش شدم و نمیکشم بیرون ازش دیگه یاح :))) اگه از بازی شهروندو مافیا خوشتون میاد اصلااا از دستش ندین سوالی چیزی هم داشتین تو کامنتا در خدمتم ، بیاین تا یادتون بدم

بعدا اضافه شد: یه چیزایی خوندم گفتم بهتون بگم :) خب این بازی دو سال پیش یعنی سال ۲۰۱۸ ساخته شد و این یعنی از اون موقع این بازی بوده و الان تازه به خاطر چان همه جا داریم میبینیمش:) اینم اضافه کنم که میگن تا حدود سه ماه پیش کل طرفدارای بازی که انلاین بازیو انجام میدادن داشت به صفر میرسید :( صفر مطلق :/ ولی خب ببینین تو سه ماه چه اتفاقی افتادD= شد یکی از پر طرفدار ترین بازی های سال D= خواستم بگم هیچ وقت ناامید نشید :) شاید لحظه اخری یهو همه چی درست شد :) 

حالا داستان بازی عم از این قراره که شما و بازیکنای دیگه تو یه سفینه ای گیر افتادین و باید مواظب باشین سفینه خراب نشه تا همه زنده بمونین و برای این کار بازی یه سری ماموریت به شما میده که باید انجامشون بدین در این بین یک نفر تا سه نفر از افرادی که بین شما هستن خیانتکارن و شروع میکنن به خراب کردن سفینه و اگه نتونین اونارو شناسایی کنین دونه به دونه شمارو میکشن 

پس شما کاری که باید بکنین اینه: ماموریتارو انجام بدین ، مواظب باشین نمیرین ، و اگه جسدی دیدین به بقیه خبر بدین تا با هم دنبال قاتل یا همون خیانتکاره بگردین و با هم مشورت کنین ببینین کی مشکوکه و از سفینه پرتش کنین بیرون 

البته حواستون به انتخابتون باشه چون ممکنه یه بی گناهو پرت کنین بیرون (خودم زخم خوردشم هق)

من که عاشق وقتاییم که خودم قاتل میشم یوهاهاها😈😂 از بس هم که مظلومم هیچ کس شک نمیکنه بهم XD

 

اره خلاصه این بازیو حتما نصب کنینو با رفیقاتون بازی کنین خیلی حال میده ؛)

 


 

EXO

 

واااووو این مدت چه قدر اتفاق  افتاد 

یکی از بهترین خبرایی هم که شنیدم این بود که نفر بعدی که قراره فصل بعدی برنامه هارت فور یو برای اون باشه چانیوله*-* وایییی ذوووق مرگمممم من میدونستممم یه حسییی بهم میگفت بعدی چانه یوهوووو نمیتونم براش صبر کنممم

 

یه حسایی هم بهم میگه که رفتنش به سربازی نردیکه ولی کنچانا:) نمیخوام مثل سوهو بشه... قبل رفتن سوهو من حس میکنم اصلا حواسم بهش نبود حس میکنم اون قدر که باید قدرشو ندونستم و الان مثل چییی دلم تنگ شده براش و هیچ خبری ازش نیست ... فک کنم صد روزی هست که هیچ خبری ازش نداریم شایدم بیشتر :) کاش یه عکسی چیزی میومد ازش حداقل من دیگه نمیتونمㅠㅠ ولی به جاش شیو و دی او حسابی جبران کردنااا XD برای موزیکالشون چه قدر ازشون عکس داشتیم هق .

دی او پسرم عجب بدنی ساخته بودااا شیومینم که هر روز داره ملوس ترو جذاب تر میشه قربونش برم ㅠㅠ 

راستی فقط دو ماه مونده تا شیومین برگردهه D"= شسمتبیس هیجان دارممم عررر من وقتی که رفت سربازی اکسوال شدم یعنی تازه اکسو رو اون موقع داشتم میشناختم و وقتی هم دی او رو شناختم اونم رفت سربازی پس رسما وقتی بیان من اولین بارمه که اونارو پیش اکسو میبینم:)))) همین جوری هم که بهش فک میکنم تپش قلب میگیرم تسلیتسنمش واییی حتی گفتن شاید زود تر بیان به خاطر کرونا و این چیزا...شاید مثلا ۲۰ روز دیگه شیومین پیشمون باشه:))) کسی چه میدونه:)

از بحث چان به کجا رسیدیم XD اره خلاصه الان که چان هست میخوام حسابی از بودنش استفاده ببرم:) 

راستی تولد چننن که بود یه عکس اومد ازش که مثل این که جایی بود که برای اماده شدن برای البومای قبلیش اونجا میرفته...

پس...یعنی... نکنه باید منتظر البوم بعدیش باشیم:))) یه جا خوندم که مثل این که قبلا یه بار یه فن به چن گفته بود که تم البوم اولت سبز بود دومی ابی... سومی قراره چه رنگی باشه ؟ چن: صورتی ^^ خب خب لباسش که اینجا صورتیه XD  (کیوت) نکنه خبریه:»

داشتم فکر میکردم نکنه اونم مثل سوهو میخواد البوم بده بعد بره سربازی:" 

اصلا بهتر ...بیاین ناراحت نباشیم هر چی زود تر برن زود تر میتونیم باز دور هم ببینیمشون:) 

(وقتی داشتم اینارو مینوشتم خبرارو نخونده بودم و بعلهههه الان که رفتم اینستا با این مواجه شدممم

 

کیم جونگده با قلب من بازی نکن مرد:)) شما هم میبینیدش؟ دخترش که رو شونه هاشه:)) (جامهههه میدرد) 

اوکی اوکی بزارین یه مرور کنیم روی البومای چن

البوم اول : یه مرد تنها:)

 

البوم دوم: یه زوج:)

 

و کاور سینگل جدیدشو هم که نشونتون دادم اون بالا:) واااووو همش یه اسپویل بود از زندگیش:) اخ قلبم

اون به قشنگ ترین حالت ممکن احساساتشو با ما در میون میزاره :) واقعا ممنونم ازش:) روزمو ساخت

خلاصههه که بریننن کنااار که کینگ ووکال و کیپاپ برگشتههه هوراااااا )

راستی بهتون گفتم که نسبت به عید چوسوک ارادت خاصی پیدا کردم؟ XD چون اون روز همه پسرا رو نماییدن و تبریک گفتن حتی سوهو، چن دی او و شیومین ^^ منم که حسابی دلتنگشون بودم پس اون روز واسه منم عید بود^^  

دیروزم که تولد لی بود و همچنین روزی بود که کمپانی جدید لی یعنی کروموزوم  رسما کار خودشو شروع کرد 😎 (افتخار افتخار) لی سومانم حتی بهش تبریک گفت دیگه چی از این بزرگ تر؟ ( لی سومان موسس کمپانی اس ام که بزرگترین کمپانی سرگرمی کره ست هست) به کوری چشم اس ام حسابی میترکونه؛) 

اکسوالا به شوخی دارن میگن کمپانی جدید اکسو هم پیدا شد XD همه شالو کلاه کنن برن پیش لی XD 

بعد میدونین لی گفت که کمترین استاندارد من ژانگ ییشینگه(خودش) و تنها کاری که من از کاراموزام میخوام اینه که منو شکست بدن :) یعنییی ببین قراره با پادشاه چین رقابت کنن:) یعنی لی قراره ستاره هایی مثل خودش پرورش بده:)) گاااددد 

از همین تریبون اعلام میکنم اینده موسیقی چین با کمپانی لی تضمین شد :) بهتون قول میدم که این کمپانی تو دنیا میترکونه حالا ببینین کی گفتم 

از تیزرشم که دیگه نگم براتون:) مرز های خفن بودنو جا به جا کرد 

لینک تیزر کمپانیشو میزارم اینجا که اگه خواستین برین از تو خود پیج کمپانی ببینیدش^^

 


 

MBTI 

 

جدیدا خیلی رفتم تو فاز روانشناسی و اینا واسه همین رفتم این تستو انجام دادم و جواب تستم شد INFP و لنتییی این دقیقااا منم :)) دقیقااا 

هم تایپ های گرام بیاین همو بشناسیم D": 

بقیه هم بیاین تایپتونو بگین بشناسمتون ^^ 


 

نقاشی

خب راستش خیلی دوست دارم ابرنگ یاد بگیرم ولی خب فعلا اون قدرا خوب نیستم داخلش

خودم حس میکنم نقاشیم خوبه ولی نمیدونم چرا همیشه تو رنگ امیزی گند میزنم -.-

 

اره میدونم میتونستم خیلی بهتر از اینا رنگش کنم ولی خب نمیدونم..شاید کاغذم بد بودش.. شایدم خودم بلد نیستمXD به هر حال دلی کشیدمش :» دلم واسه شیومین تنگ شده بود:) (فین فین)

یادتونه گفتم اگه بیان خراب نشده بود براتون نقاشی قبلیمو میزاشتم؟ D= 

 

اره خودشه :"» اون پشتم همون درخت معروفه XD هر چند که نقاشی مال خیییلی وقت پیشه ولی گفتم نشونتون بدم:) فک کنم هر چی رو مود بهتری باشم نقاشیام بهتر میشن ...هوووم... 


 امروز کلا درگیر درست کردن این پسته بودم پدرم درومد تا عکساشو اندازه کردمXD هفته اینده هم قراره له بشم زیر امتحانا پس شاید نیام:) خودم دوس دارم زود به زود بیام ولی خب دیگه چه میشه کرد ...

دوس دارم بیامو راجب فیلماو کارتونای جدید دیزنی با هم بحرفیم:) چون همون طور که میدونین ۲۰۲۰ جدا از همه بدبختیایی که داشت سالی بود که دیرنی ترکوند و خلاصه امسال کلییی فیلم جدید داشتیم .. کاش فرصت کنم همشو ببینم 

اره خلاصه 

فعلا day after day تا اینجا بود ^^ تا پست بعد بدرووود 

  • ~sara~

نظرات  (۲)

نقاشی ابرنگ اولیه *اشک* از کل زندگی *اشک* من قشنگ‌تر و گوگولی‌تره *اشک*

 

پاسخ:
هققق
مرسیی
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
  • بریم اکسورو ببریم کروموزومXDDD

    پاسخ:
    اره دیگه وقتشه XD

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی