DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

هییی سلام بچه ها^^

از مدرسه هاتون چه خبر XD ما که هنوز شروع نشده بود امتحان گزاشتن برامون:)

واسه همین نبودم یه مدت (میانه^^) 

امروز حس درس خوندنم نمیومد گفتم بشینم سریال نیمه تموممو تموم کنم چند قسمت دیدم ، دیدم حسش نیس دیگه گفتم بعد مدت ها بیام یه نقاشی بکشم که بعد تلاش های فراوان در پیدا کردن طرح و کلی تلاش فراوان تر واسه کشیدنو رنگ کردنش یه جاشو خراب کردم و کلا گند زده شد تو نقاشیم X"D  در نتیجه نقاشی رو یه مدت میبوسم میزارم کنار چون فعلا حسشو ندارم و اگه نقاشی کنم کاغذامو هدر دادم فقطD"=

اره خلاصه امروز اصلا حس هیچیو نداشتم و الانم پس از ساعت ها ول چرخیدن بی هدف در اینستا ، تلگرام و غیره در خدمت شما هستمD= 

خب از شما چه خبر ^^ 

اگه دوس داشتین فیلم معرفی کنین، حرف بزنین، از دسته گلاتون موقع نقاشی بگین ، هر چی ...فقط یه چیزی بگین XD 

حوصلم پوکیده:"/

(وی همچنان در جستجوی چیزی است که حسش را داشته باشد)

(وی بسی خسته است) 

(وی شاید رفت خوابید اگه جواب نداد ببخشیدشXD)

(خلاقیتم تو انتخاب موضوع فقطXD به نظرم سخت ترین قسمت وبلاگ نویسی همین انتخاب موضوعه -.- من همیشه کلییی سرش فک میکنم ولی الان حسش نیس XD🤦🏻‍♀️)

 

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۲)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • به بههه ببین کی اینجاسسس *--*خیلی دلتنگت بودماا

    آقااا بذار از سیر تا پیاز بگم چی شد و اینا،اون چالش قاب دلخواه من هست که شرکت کردی،تو جز برنده های این چالش شده بودی*-*جدی میگماا!نفر ششم شدی،خودمم شدم نفر دوممم اصن خودمم باورم نمیشدXD این لینکو بزن کلیک کن که ببینی*-*

    بعد آخ آخ نمیدونم سوپرامو میشناسی یا نه همونی که کایبکم توش هست،بعد تو برنامه نویینگ اومدن اینجا و بکهیونم یه خاطره فوق شیرینی گفت از خودش و چانیول تو دوران کارآموزیشونㅠㅠچانبک از یا هنزفری استفاده میکردنو...نمیشه بگم باید خودت ببینیㅠㅠ

    بعد یه برنامه دیگه بود که همه اعضای سوپرام امتحان میدادن.بعد بکهیون به همه گفت اسم واقعیم چیه؟کای گفت بیون دوری که اشتباه بودXDبقیه اعضا درست گفته بودن که میشد بیون بکهیون،ولی تن...آخ،تن گفت:بیون؟من نوشتم پارک بکهیون...پارک بکهیون... :))))پارک چانیول یا پارک بکهیون...وای اصت من مردممم :"))))

    خلاصه آره...مدرسمون شروع شده ولی اصن کتاب نداریم :||| معلمام که دارت درس میدن.البته من یه هفتشو رفتم بعد اخبار گفت که رفتن مدرسه اختیاریه دیگه نرفتمXD

    هعی...چقدر حرف زدم ._.

    پاسخ:
    کیووتییی منم دلم تنگ شده بوود
    واییی ارهههه پشمام ریخت وقتی دیدم برنده شدم XD چووکاههه ♥ 
    مگه میشههه نشناااسمممم لنتیXD بحث نصف فندوم سوپر امه:" دیدی با مارول میخوان همکاری کنن؟ هق جدیدا موقع بازدید تبلیغاشو میبینم حس خوبیه :" کاش اس ام اکسو هم همین جوری پروموت میکرد هعی...

    وایییی ارهههه مننن مردمممممم جدیدا دیدی چی شدهههه میگن چان تو پشت صحنه ریلیتی شو سوپر ام دیده شدهههه هق عررر.... اون هیچ وقت پارک بکهیونشو تنها نمیزاره:))) (رگ خود را میزند)


    کار خوبی کردی نرفتی XD 
    منم دارم الان همزمان با گوش کردن ویس معلم اینارو مینویسم:" 
    (مدیونی فک کنی هیچی نمیفهمم از حرفاش XD) 

    نه بابا من دوس دارم بحرفم میخوای اندازه یه کتاب بحرف میخونم همشو:"»
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • اره با نارول قرار گذاشتنننن بیتنیحسنینس

    +واییی از دیروز تا الان دارم همینجوری پشمام میریزه وقتی دیدیم چانیول اونجا بوده .____.یعنیییی یتبینبحیتیحتیو خیلی ذوق گشتممممㅠ~ㅠ

    +باوا خودمم حال ندارم ویسای معلمارو بشنومXD

    پاسخ:
    وایی اصلا بعد رفتن سوهو حس میکنم چانبک خیلی دارن اتک میزننXD دستو بالشون وا شده فک کنم دیگه کسی نیس بهشون گیر بده XD 
    امروز دیدی چه قدر اتک زدن همشونㅠㅠ خیلی روز خوبی بود 

    +XD

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی