DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

بیانو صندوق بیانم قاطی کرده حسابی وگرنه میخواستم عکس یکی از نقاشیای قبلیمو بزارم براتون:")

عیح...

(اندر احوالات پست قبل)

  • ~sara~

نظرات  (۳)

وقتی انقدر خسته‌ای که ترجیح میدی بجای ویرایش پست قبلی کلا بیای یه پست دیگه بنویسی

پاسخ:
موضوع این نیسXD 
بیان قاطی کرد نمیدونم چی شد متنم شبیه کد قاطی پاطی شد دیگه درست نشد چیزی هم نمیشد بهش اضافه کردو ویرایشش کرد...دیگه اره خلاصه مجبور شدم پستش کنم بیام یکی جدا بنویسم😂🤦🏻‍♀️

تنها نیستی مشکل همست

پاسخ:
هق...
فین فین
:"(
  • کافه ذهن ☕☕
  • خیلی بده😡

     

    خب از یه سرویس اپلود عکس دیگه استفاده کن

    پاسخ:
    خیلی:"(

    هووم امتحان میکنم ببینم میشه یا ن...
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی