DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

هااییD:

دلم براتون تنگ شده بوووود

بعد از مدتی فراوان بالاخره همت به خرج دادم و بسته خریدم تا بیام پست بزارم :> 

به خاطر پست اخرم هم جَو وبم معذب شد فک کنم... (عذاب وجدان گرفتم واسش:" ) واسه همین هی تو فکرش بودم بیام یه پست بزارم جو عوض شه و ازونجا که ایده ای نداشتم نشستم واسه خودم تو وبا گشتم و دیدم همه دارن چالش " قاب دلخواه خانه من" رو انجام میدن خلاصه تو فکرش بودم که انجام بدم یا ندم کهههه دیدم سحری دعوتم کرده به همین چالش*_* باااا تشکررر فراواان D: 

(این چالش از بلاگردون شروع شد:))

 

خب ما ازونجا که اسباب کشی کردیم و خونه جدیدمون هم به نظرم هیچ مزیتی نسبت به خونه قبلیمون نداره '-' ولی یه چیزی داره که خیلی برام خاصه:)

اونم درخت تو حیاطمونه:))

^^ایناهاش

 

شاید خیلی چیز ساده ای به نظر بیاد ولی کلیی حس خوب میده بهم ^^ ( از اونجا که خونه قبلیمون اپارتمان بود الان که حیاطو درخت داریم ذوق دارم براشXD هر چند که حیاطمون کوشولوعه)

به شدت منتظر زمستونم تا بارون بیاد و برم زیر بارون واسه خودم و به منظرهٔ چکیدن قطره های بارون رو برگای درخت خیره بشم:")))

 

دعوت میکنم از نازنین ، نرگس و ...و...عااام...XD همه انجامش دادن اخهXD همتون دعوتین اصلاXD هر کی انجام نداده شرکت کنه ^^ چالش به این گوگولی ای دلتون میاد شرکت نکنین اصلا^^ (تا هفت شهریور وقت داره ⁦)


اره خلاصه ... اقا از خودتون چه خبر D: خوبید خوشید؟ 

اصلا دیدم دیگه نمیتونم دوریو تحمل کنم XD واییی چه قدرم پست گذاشتین که نخوندم از ظهر دارم میخونمشون ولی هنوز کلی مونده تا تموم شنD= 

چه ذهنای خلاقی دارید شما ها :" یه سریاتون اینننن قدر قشنگ مینویسین که دوس دارم شبو روز پلاس باشم تو وبتون پستاتونو بخونمXD 

یه سریاتون هم خیلی زود به زود پست میزارین :" برگام اصلا... این که این قدر زود به زود پست میزارین باعث نمیشه پست قبلیا ایگنور شه؟🤔

+ بچه ها یه چیز میگم مسخرم نکنیداXD من پدرمممم درومد تا عکسرو مث بقیه عکسای وبم عادی پست کنم ولی فقط لینکی میشد پستش کرد:/ من بلد نیستم یا مشکل از بیانه؟XD 

راستی چه جوری گیف میزارین تو وبتون؟ :» خیلی دوس دارم یاد بگیرمD": 

 

دیگه چی....عاااام.... نمیدونم.. فعلا همینا باشه تا برم بقیه پستاتونم بخونم XD 

فعلااا

⁦(~‾▿‾)~⁩

 

  • ~sara~

نظرات  (۵)

به به!!!! چه زییا چه درخت اگوری پگوری ای

اصن یه طوری از حیاط کوچولو و درخت و بارون حرف زدی درم خواست همین الان پیاده راه بیوفتم بیام پیشت :»»

تو خونه ی جدید خوشحال و شاد باشی :»»

پاسخ:
*------*
مرسییی

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • درختووو*-----*چه خوشگل و نازهه*-----*تینقحثحثحشنسنص

    +ذهن‌خلاق...آممم :"] بله بلهXD♡♡♡

    پاسخ:
    *----*⁦♥️

    +راست میگم بوخودا XD

    میگم زمستون برگ درختا نمی ریزه؟

    پاسخ:
    نکته ظریفی بود:))
    ولی اینجا بوشهره و زمستونا هوا مثل بهاره :)) 
    به شانسمم بستگی داره البته:"/ یهو دیدی برگا ریخت:") XD

    احتمالا صندوق بیانت مشکل پیدا کرده. اکثریت نمی تونن راحت عکس یا چیز دیگه ای آپلود کنن.

    گذاشتن گیف هیچ تفاوتی با عکس یا موسیقی نداره:) کلیک می کنی رو درج تصویر و گیفی که داری رو تو صندوقت آپلود می کنی و بعد کلیک می کنی روش تا به پستت اضافه بشه. درست مثل همون عکسه.

    پاسخ:
    اره همینه فک کنم -.-

    اوه
    فیلم با گیف فرق داره؟ ویدیو (کوتاه)رو میتونم به عنوان گیف بزارم؟ اگه نه چه جوری ویدیویی که میخوامو گیف کنم ؟:"
    من هیچی نمیدونمXD

    منم نمی دونم چطوری میشه گیف ساخت:)

    پاسخ:
    عا اشکال نداره مرسی^^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی