DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

 

تو وب قبلیم یه افسانه گذاشته بودم که اسمش افسانه نارسیس بود که هنوزم به طور عجیبی عاشق داستانشم، نمیدونم چرا-.-

اگه نخوندینش:

نارسیس شخصیتی مربوط  به افسانه ای یونانی است که به زیبایی خیره کننده اش شهرت دارد. نارسیس با زیبایی بی نظیر خود دل از همه می ربود اما عشق را ناچیز می دانست و در برابر اظهار محبت شیفتگان خود، آنها را تحقیر می کرد.

 

قربانیان نارسیس از دست او به درگاه خدایان نالیدند و او دچار خشم خدایان شد ، یک روز هنگام شکار نارسیس به کنار برکه ای برای خوردن آب رفت در این حال تصویر خود را در آب دیده و شیفته آن شد :))

 

نارسیس چنان شیفته ی خود شده بود که برای آن که خود را در آغوش بکشد به آب رفت و در آن غرق شد!

 

کمی بعد در همان محل اولین گل نرگس(نارسیس) رویید... گلی که همچنان به تصویر خود که در آب بود می نگریست :")

(همین جوری حس کردم زیبایی کای مثال خوبیهㅠㅠ)(اهم... چشما درویش XD)

خلاصه داشتم تو نت میگشتم که کاشف به عمل اوردم که اسم این داداشمونو گزاشتن رو یه بیماری روانی که بهش میگن نارسیسیسم (خود شیفتگی). کی فکرشو میکرد خودپسندی هم بیماری باشه ‌ 

 ⁦ತ_ತ⁩

تازه فهمیدم خودم یه فوبیا دارم که بهش میگن نوکتو فوبیا (خودمونی تر : از تاریکی میترسمXD) 

اون وسطا چند تا فوبیا دیگه هم یافتم که یکی از کیوتاش فوبوفوبیا بود (ترس از ترسیدن!ㅠㅠ) 

یکی از عجیباشم ترس از کلمات طولانی بود که اسمش "هیپو پوتومونستروسسکویپدالیو فوبیا" بود 눈.눈 کسی که این اسمو روش گذاشته قطعااا یه سادیسمی بوده -_-

یه فوبیا هم هست که احتمالا الان خیلیامون گرفتارشیم که بهش میگن نوسو فوبیا(ترس از گرفتن یه بیماری) 😑😂 همون "نکنه کرونا گرفتم"XD 

 


اره اره میدونم همشون وقتی بیماری و فوبیا حساب میان که هاد باشن ، فقط واسه فان گفتمشون گیر ندین ⁦¯\_༼ ಥ ‿ ಥ ༽_/¯⁩

شما ها چه فوبیا های عجیبی سراغ دارین؟ 

 

 

راستیییی اریااااا تولدمووون مبارکککک *------* کیلیلیلیلیلییی شیش ساله شدیممممㅠㅠهق

 

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۳)

سرچ کن Anatidaephobia 

ایده ی خوبیه شاید از فوبیام نوشتم

Thanatophobia دارم انگاری 

 

 

 

 

پاسخ:
+عااا خیلی کیوته XD یاد یکی از اعضای اکسو میافتم که عین چی از کفتر میترسه 😂
یه فوبیا هم هست banana phobia :/ 

:> 

منم دارم:) تو تا همین دیروز نبود که میگفتی مرگ ترس نداره که تهش هیچی نمیفهمی و نمیدونم چی:/
من trypanophobia دارم 😐✋🥺 (با این سنم😂😭)


روزت مبارک راستی !!⁦⁦ ⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾

پاسخ:
تچکر XD ❤️🤭
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • ناریسیسیم چه اسم سختیXD

    ناموسا این‌چه اسم طولانی داره اون فوبیاعه :||||

    +من نوسوفوبیا دارم :||||

    +روزتتت بسی مبارککک*----*

    پاسخ:
    XD
    میخواسته با ترسشون رو به رو بشنXD
    +روز تو هم مبااارک^^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی