DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

سلام بچه ها:)

خوبین؟

منم خوبم...سعی میکنم باشم ...

یه چند روزه نمیدونم چمه... قبلا وقتی این وبو زدم میگفتم هر چی دلم خواست میزارم و هر کی دوست نداشت میتونه نخونه ولی الان هر چی به فکرم میرسه تا پست کنم میگم نه این خوب نیس، کی به این اهمیت میده ، چرا باید بنویسمش و ...

یه جورایی انگار به پوچی رسیدم نمیدونم  میخوام چیکار کنم ... در حالی که کلی کار هست که دوست دارم انجام بدم ! 

از یه طرف دیگه همش خبر مرگ اطرافیانمو میشنوم و باعث میشه بیشتر حس پوچی و ترس کنم ... با خودم میگم از کجا معلوم همین فردا نیافتم بمیرم، واسه همین خیلی چیزا برام بی معنی و بی اهمیت شده 

فقط دارم حواس خودمو با اکسو و فیلمو سریالو این چیزا پرت میکنم ، از این که دارم بزرگ میشم و مشکلات دورو ورمو بیشتر میفهمم بدم میاد ، کاش میشد بزرگ نشم و تو همین دنیای ساده بمونم ،دنیایی که بتونم داخلش تنها دغدغم بالا نرفتن رتبه های اکسو باشه :) دنیایی که به سادگی با یه عکس یا خبر جدید از چن قلبم رنگین کمونی شه ، دنیایی که شاد بودن و لبخند زدن توش خیلی راحته

هعیی... شاید افسرده شدم :) 


این قدر که نیومدم، وبم به جا وب روزمرگی شده هفته مرگی و ماه مرگی:/ الانم که اومدم اینجوری... ببخشید خلاصه :) 

چند تا چیزم خارج جَو بگم 

 

دیروز یه عکس از چن اومددد 

عرررر

هق هق چه کیوت و جذاب و خوشگل شده پسرمㅠ_ㅠ نمیدونم عکسش مال کِیه که الان تازه منتشر شده ولی حس میکنم تغییر کرده ㅠㅠ انحنای کنار لبش کوو ㅠㅠ حس میکنم خیلی اگوری پگوری ترم شده ㅠㅠ چه قدر دلم تنگ شده بود براش :)))) با این که رای گیری سوریبادا رو باختیم و گریه هم کردم ولی چن همیشه در هر حالی حالمو خوب میکنه :) 

اون هیترای عقده ایه ترشیده که چند روز پیش پولاشونو جمع کردن تا اعتراضشون به چنو تو روزنامه چاپ کنن چشونه؟ چه طور اون همه حس خوب که ازش گرفتنو فراموش کردن؟ قدر نشناسا ...تو روزنامه چی نوشتن اصلا:/ اوپامون چرا نیومد مارو بگیره ؟XD 

البته راجب توهماتشون درکشون میکنم تا حدودی چون کره یه کشور خیلی کوچیکه که هر لحظه ممکنه یه سلبریتی ببینی و تو همون دیدار میتونی مخشو بزنی ، همین چن هم با یه غیر سلبریتی مزدوج شد دیگه پس حق بدین بهشون اگه توهماتی مثل " اکسو میاد منو میگیره" دارن :/ ولی میدونین عشق واقعی اینه که اگه دیدی عشقت با یکی دیگه خوشحال تره باید رهاش کنی و از دور شاهد خوشحالیش باشی:) نه اینجوری هیت بدی و باعث شکستن قلبش بشی ... قلبی که صادقانه اومد همه چیو گفت...

پس در نتیجه اونا فقط یه مشت فن نمای خودخواهن

یاد یه دیالوگ از سریال شوهر صد روزه افتادم میگفتش که:

+ تو نمیتونی قلب کسی رو(به زور) به دست بیاری

_ عشق به دست اوردن و دریافت کردن چیزی نیست... عشق یعنی بخشیدن:)

 

اره خلاصه ...

راستی نی نی چنم سه ماهه شدش :") 

هوووم...

خب دیگه حرفی ندارم XD  بوس به کله هاتون 

⁦(づ ̄ ³ ̄)づ⁩ 

فعلاااا👋

  • ~sara~

نظرات  (۳)

اوه اوه الان شبای بی خوابی جونگده ستD: 

این هیترا پول اضافه دارن تو این گیرودار میان خرج هیت دادن می کنن:| به نظرم انقدر بیکارن که برای اینطوری چیزا فرصت می کنن. 

الان یکی از آرزوهام دیدن لباس دامادی در تن تک تک اعضاستXD

بعد از شیپ کیونگ و جونگین هم خیلی به کاپل کیونگ و آی یو علاقه مندم:| به نظرم صداشون خیلی به هم میاد:)) خیلی خوب میشد اگه یه همکاری داشتن:((

پاسخ:
والا:/ دلم خنک شد کلی پول جمع کردن تهش هیتشون تو یه روزنامه درب و داغون چاپ شد که مخاطباش بالا پنجاه سالنXD اصلا کی این روزا دیگه روزنامه میخونه⁦ ˘⌣˘ 
اره ولی نه مثل چن بشه که به خاطر هیتا چند وقت پیداش نشد :" ایشالا همشون در اینده هم عروسیشونو نشونمون بدن هم نینیاشونو XD و البته اسم بچشونم بگن بهمون:"/ وگرنه باید موهبت یک و دو و سه صداشون کنیمXD

اره آیو که خیلی اهنگای کیونگو دوس داره یه اهنگی بدن بیرون باهم بد نشه فک کنم
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • الهی بمیرم چرا افسردگی گرفتیییㅠㅠ

    بیا بغلمممم

    +آره چنییی*---*چقدر دلم براش تنگیدههههه

    +اتفاقا همین‌مقاله رو تو روزنامه ورزشی منتشر شده ولی کسی اونو  توجه نمیکنه کهXDهمین روز نامه اصلیم یه مقاله برای حمایت از چن با یه فن بیس حرف زدن.

    مطمئنم فن نماها به هدفشون نمیرسن،به جاش ما فن نماها و هیترا رو نابود میکنیمuwu

    +شنیدی که چانیول قراره نقش اول یا فیلم سینمایی بازی کنه؟؟؟ㅠㅠ

    پاسخ:
    خدا نکنهههㅠㅠ هق بیاااا ⁦⊂(・﹏・⊂)⁩
    + ارهXD اصلا تو عصر تکنولوژی کی میره روزنامه بخره دیگهXD میرفتن با پولش یه چیزی میخریدن واسه خودشون سنگین تر بود:/ نمیدونم چرا ادم نمیشن... قبلا هم یه بار ضایع شدنا، همون موقع که به خاطر پارک ممنوع اون کامیون ال ای دی دارشونو جمع کردن بردنXD و خیلی دفعات دیگه =^=
    +وایییییی جییییغغغغغغغ ارهههههه گااااددد نمیتونم صبر کنم براشششㅠㅠ هیچی نمیتونست این قدر خوشحالم کنه ^ㅅ^

    ببین این summertime sadness واقعا بنظرم واقعیه 

    من هررر تابستون خدا میگیرمش . حالا پارسال بدتر بود همین حس پوچی اومده بود سراغم. امسال ... بیخیال شدم دیگه .. خیلی جوابه بنظرم امنحانش کن 😂

    علاوه بر اون من هروقت خواستی هستم. پیام بده یا هرچی 

     

    برم بقیه ی پستم بخونم ... 

     

    در یک کلمه : فن بیکار همه جا هست . گودبای شما 😐😂

    پاسخ:
    بهترم مرسیXD ♥️😘

    :")))

    😂⁦🤦🏻‍♀️⁩

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی