DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

شبا وقتی خوابم نمیبره یهووو یه موضوع خفن واسه نوشتن میاد تو ذهنم و تا تهشو میرم و میبینم خیلی چیز خوبی از توش در میاد ولی تا میام گوشیو بردارم بنویسمش ... انگار دیگه  هیچ نظری ندارم واسه نوشتن:/ همشش در صدم ثانیه ای پاک میشه ... 

الانم یادم نمیاد واقعا  چی میخواستم بگم :/ 

#حافظه_ماهی

  • ~sara~

نظرات  (۲)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • اتفاقا من شبا یه چیزی تو ذهنم میاد تو موبایلم‌ مینویسمش اونوقت تو روز هیچ ایده برای نوشتن تو ذهنم نمیاد :")))

    ولی درکت میکنم :"))

    پاسخ:
    از این به بعد باید پیش گوشیم بخوابم 😂👌

    باز خوبه موقع نوشتن اینجوری میشی

    من موقع حرف زدنم همین حالتو دارم 😂

    پاسخ:
    چه تفاهمی 😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی