DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

 

من برگشتممم D: حواستون هست که ۱۲ روزه نیستم ؟ :) خب باید بگم که همش تقصیر نتمه و خب دروغ چرا حس نوشتنم نمیومد ولی الان با یه دل پررر برگشتم چون این چند روز به اندازه کافی اتفاقایی افتاده که بخوام راجبشون کلییی حرف بزنم پس خودتونو اماده کنین😂

خب حتما همتووون قضیه اون میکی موسیه رو شنیدین XD نشنیدین؟! خب الان بهتون میگم قضیه اینه که چند روزه یه چیزی خیییلیی داغ شده تو اینستا اونم اینه که یه سری هستن که میان دایرکتتون و میگن میای بازی کنیم؟ (به انگلیسی😂) و اگه جواب بدی اونا هکت میکنن و تهدیدت میکنن که اگه خودتو نکشی یا کارایی که میگه نکنی خانوادتو میکشه و نمیدونم چی :/ خیلی ها هم هک شده بودن انگار ... حتی یکی میگفت یکی جدی جدی خودشو کشته :/ یه جورایی مثل نهنگ ابی میمونه که خب اینا اسم اکانتشون میکی موسه و پروفشونم ... بیاین راجب پروفشون حرف نزنیم تا یادم میاد مورمورم میشه قیافش خیلی نکبته ایش :/هدفشونم کیپاپران انگار... و میگن عضو دارک وبن...:/ چه بیکار... کرونا کم بود اینم اومد :/ مرحله بعدی چیه ؟ ادم فضاییا و زامبیا قراره حمله کنن؟ 😐😂 بعدشم لابد خورشید زمینو میخوره راحت میشیم هممون اه😂 خدا به خدا داری اشتباه میزنی قرار بود اول امام زمان بیاد بعد قیامت بشه 😂🤦 حالا من اگه با کرونا و این چیزا نمردم با کامبک سچان و سولوی کای و قسمت دوم البوم lit لی حتما میمیرم 😭(چیزیو جا ننداختم؟ XD ) اهم اهم از بحث دور نشیم...

حالا من نمیدونم واقعا ، یه سری میان میگن جدیه جدی بگیرید یه سری هم میگن همش چرته و اهمیت ندین  یه سری هم که کرم مادر زاد دارن اومدن پیجای شبیه همینا ساختن و رفتن دوستاشونو بقیه رو اسکل کردن :/ ولی خبر نداشتن کل ملت ایران اینجورین که اگه ایستگاشون بگیری ایستگاتون میگیرن 😂 کیپاپر و غیر کیپاپرم نداره 😂

 

(پیامارو من ندادم)

اره خلاصه اگه شما هم دیدین اهمیت ندینو بلاک کنین فقط احتمالا رفیقاتونن XD  البته کسی که انگار این ماجرا رو شروع کرد اومد همچین استوری ای گزاشت ولی من باز نمیدونم چه خبره اخه اونجور که خبر اومد و همه جا پیچید انگار قضیه خیلی جدی بود :/ 

ایش رو اب بخندی -_- هر چی فحشش بدم کمه -.- خب دوستان بیاین خون خودمونو کثیف نکنیم و به چیزای قشنگ  فکر کنیم^^ مثل ام وی stay gold  بی تی اس ㅠㅠ 

دیدینش مگه نه؟ واییییی خیلی خوشگل بود خیلی خیلی گااااااد  تا حالا بهشتو به این قشنگی ندیده بودم ㅠ_ㅠ (نمیدونم بهشت بود یا چی ولی از تصورات من از بهشتم خوشگل تر بود XD ) آرمیا زنده این یا نه ؟ XD 

وایی راستی ام وی ماریای هواساااااا واییی خداااا چه خوب بووود عاشقش شدمممم مگه میشه این قدر کول اخه؟ خیلی حس عجیبی میداد به ادم و واقعا وقتی میدیدمش مورمورم میشد 😬 و خیلی هم به زندگی هواسا میخورد اخه اونم خیلی هیت میگیره :( 

راستش چند وقت داشتم فکر میکردم که مولتی فندوم شم ولی نمیدونستم از چه گروهی شروع کنم و بلهههه تصمیممو گرفتم...ماماموووو من میخوام با مامامو شروع کنممم D:  تازه فهمیدم که چه قدر دوستشون دارم ^^ فنای مامامو بیاین جلو ببینمتونXD  یه هم فندومی جدید دارییین /(^0^)\  البته من اسم فندومو هم نمیدونم (فک کنم مومو بود؟!)  و فقط هواسا و مونیبلو میشناسم پس اگه کمکم کنید بیشتر بشناسمشون ممنون میشم ^3^ 

دیگه چی...عااام .... 

اهااا...

پسرم تو این هیری ویری جدی کچل کرده و میره سربازی :((( یعنی چی خببب دولت کره داره چیکار میکنه پس :( به خاطر کرونا نمیشه یکم کنار بیای باهاشونو تخفیف بدیو اوپاهامونو زود تر رد کنی بیان؟ :( چه معنی میده اصلا تو اوج کرونا این بچه پاشه بره سربازی اصلا :( نگاش کنین اخه چه کیوتههه:"(  

بچه اینو پست کرده کپشن زده من دارم میرم اعلیحضرت (طبق سریال اخری که با مینهو بازی کرد ) مینهو هم باز همینو پست کرد کپشن زد حالا تفنگ شکست نا پذیر باش 😂😭 (کسایی که سلطنت ابدی رو دیدن میفهمن) خودا من بمیرم اخههه:"((( 

 

+ وقتی داشتم مینوشتم یهو پیام اومد برام که ام وی سچان (همون که اون بالا گفتم قراره بمیرم سرش 😂) به طور ناگهانی منتشر شدددد عررررر اکسوالا بریزید تو یوتیوووب کاجاااا 

فایتینگ ارییی D:

و این که تف تو این زندگی که به خاطر نتم فقط یه بار تونستم ببینمش حالا واسه دیدن دوباره و بازدید زدن باید تا امشب که نت شبانم فعال میشه صبر کنم :) 💔 هعی... 

 

+ و همچنان هر گونه عر زدن زیر این پست مجاز میباشد :) 

+اخیش اومدم نوشتم یکم خالی شدم ولی ام وی سچان اومد باز پرم کرد 😖😂 نتم که ندارم برم توییتر خودمو خالی کنم 😩 پس اگه اینجایین بیاین یکم ذوق کنیم با هم من دارم میترکم XD 

  • ~sara~

نظرات  (۵)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • اسم‌میکی رو نیار عکسش میاد تو ذهنم اییییح خیلی عکسش چندشههXD

    منم جوگیر شدم کلاXD

    +استی گلددد*-----*عالیههههه اصن سافت شدممممممم

    +آخ ماریا اصن محشره خییلی هواسا رو دوست دارممم*---*

    به به فن‌مامامو شدیی*---*تبریییک♡♡

    +الهیی میره سربازئ :"(((((لی مین هو مننن*----*

    +گاد گاد گااااااد ام وی جدیدشون T_____Tریتمش خود ام ویششش

    اولش کیوت بوددن بعد وسطش جذاب شدنن یتینیخیخیخفخقخقخق خیایی قشنگه آهنگشششش

    +دیدی بکهیونم حمایت کررردد؟T_Tچانیولی هم کامنتم گذاشتههه گاااددXDننینقتیقتینبتیت روزم ساخته شدددد

    نعععععععععععععععررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    + ارهه اصلا کی فوتوشاپو داد دست اینا XD اه
    لامصب این چند روزم هر جا میرم عکسش میاد جلو چشمم همه دارن راجبش حرف میزنن -_-
    +یس یس XD❤️
    + اره این همونه که تو پست قبلی گفتم میره :« اصلا دیدن این که کچل میکنن و میرن سربازی خیلی سخته :( باورم نمیشه نفر بعدی قراره بک باشه:(((
    +نیاژتسنیینسحمیاسمسحزنتژایتژمیتایتینیتیدینیت خیلییییی خوب بوووووووووود گاااد واییی من این قدر هیجان زده بودم نتونستم درست درکش کنم باید باز ببینمش ولی تا امشب نمیتونم 😐😂💔 مثل شکنجه میمونه-_- ولی اینو میدونم عاااشق ریتمش شدمممممممممممم تلفن گفتن چان خیلی کیوت بووود واییی یه جا خیلی کیوت و خوردنی میشدن یه جا شاخ و خفنننن 
    +واییی ارههه چانبکککممممㅠㅠ خوداااااااا من نمیتونم دیگه یکم یواش تر اتک بزنین 

    همچنان ععععععععععععععررررررررررررررررررررر

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • نفر بعدی بک‌باشه؟باوا معلوم نیسسسست خووو اسم سربازی رو نیارررT_T

    پاسخ:
    (زبون خود را گاز میگیرد XD)
    وجدانن باورت میشه هیونگ گروه الان بکه 🥺 هیچ جوره تو کتم نمیره اون یه پاپیه نی نیه 🥺
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • لی و بک هیونگ‌گروهنXDبه لی میاد هیونگ باشه ولی بک نهXDهنوزم یه بچه کیوته*----*

    پاسخ:
    لی بزرگ تره یا بک🤔 ؟ 
    وای دقیقاXD

    لعنتیییییییییییییییییییییی

    لعنتیییییییییییییییییییییییی

    فاک من نمی دونستم برم یوتیوب

    رفتم رفتم

    ممنون گفتی:)))

    پاسخ:
    XD
    بوس ^3^

    فقط شلوارک چانی*___* رنگ موی چانی*___* کک مکای سهونی*___*

    عرررررررررر

    هقققققققققققق

    جیغغغغغغغغغغ

    مردممممممممممم

    مردمممممممممممم

    چه زیبا بود آخه:)

    ولی بازم چان به اندازه کافی رپ نکرد

    پسرم می خواد بهم زجر بده

    می خواد منو ناکام راهی اون دنیا کنه:(

    حداقل با سهون یه سینگل بدن که فقط رپ کنن:(( مگه چی میشه دل منم شاد کردن خو:(

     

     

    پاسخ:
    چند وقت نیومدم به خاطر نتم واسه همین الان میبینم کامنتتو بیانه...
    دیره واسه عر زدن ولی خب XD عررررررررررررر ارهههه دیدییی گاااااد در عین حال هم کیوت بودن هم جذاااااب خوووودااااا وایییی سولو هاشووووون شتتت سولوی چان اشکمو در اورد فاااک خیلی خوب بووووددددد تو ام وی وان بلیون سهون از اول تا اخر اخر جذاب و پوکر بودن خودشو حفظ کرد ولی چان کلا تو یه دنیای دیگه انگار سیر میکرد خودا قیافه شادو خنگولش خیلی خوبه قربونش بشم XDDDD

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی