DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

+چه خبرا

_سلامتی... راستش نه بیشتر از سلامتی... کلی خبر دارم ⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩ کلی اتفاق افتاد این چند روز که میخوام تعریف کنم براتون^^

۱. گوشی جدید!

یسسس گوشی جدید خریدممم ⁦⁦>< 

این قدر خر ذوقم که نگو XD  مامان من از اون مدلا بود که میگفت باید تا کنکور صبر کنی تا گوشی بخرم برات چون درس نمیخونی :/  بعد حالا فک کنین پریروز یهو همین جوری گفت پاشو بریم گوشی بخرم برات⁦⁦⁦. (●__●)⁩

  هنوز تو شوکم... حالا بماند که وسایل جانبیارو تو مغازه جا گزاشتم و پدرم درومد تا راه اندازیش کنم و چیزاشو تنظیم کنم XD حالا از قضا بعدش فهمیدم مدل گوشیم با دوستم و خالم یکیه ، هر چی از قابلیتاش کشف میکنیم میرسونیم به هم. 😂⁦✌️⁩

و حالا هم که با گوشی جدیدم خدمتتون هستم و لازم نیس واسه پست گزاشتن منت گوشی مامانمو بکشم :» بلی...

۲.بازگشت چن ...♥

وااااایییی دیروز چن بعد ۶ مااااه چنل یوتیوبشو اپ کرررددد ㅠㅠ خوداااا چه قدر دلتنگش بودممممم ㅠㅠ چه بابا شدن بهش ساختهههه:") تپلی شدهههه گوگولیییی ㅠㅠ پسرم یه نگاه به دوربینم میکردی هممون بریم اون دنیا دیگه ⁦⁦⁦⁦ ㅠ‿ㅠ

موقع گوش دادن بهش فقط به لالایی هایی که واسه نینیش خونده تا حالا فکر میکردمㅠㅠㅠㅠ قلبمممممم

ولی چیز عجیب و مشکوکی که بود این بود که دقیقا وقتی این ویدیو اپ شد که همه اکسوالا ناراحت و عصبانی بودن از دست کمپانی که چرا از چن و اکسو کلا حمایت نمیکنه و همه داشتن هشتک برای اعتراض به اس ام ترند میکردن  ⁦ಠಿ_ಠ⁩

و یهو تا اپ شد بووووم جو عوض شد و همه توجها رفت سمت این قضیه و اون اعتراضا فراموش شد تقریبا ! یعنی این کار اس ام بود تا حواس مارو پرت کنه!؟ یعنی تا این حد کثیفن؟  ⁦  ಠ︵ಠ

ولی خب یه احتمال دیگه هم هست که خیلی شیرین تره و اون اینه که چن میخواسته بگه من حالم خوبه نگران نباشین:") بعد از این کارش واقعا حس کردم قراره همه چی به زودی درست بشه :") ممنونم چن چنی که روزمو ساختیㅠㅠ 

فک کنین همه چه قدر دلتنگش بودن که بعد این که اپش کرد کلی ترکوندو کلی لایکو کامنت گرفت و سایبسکراباش کلی زیاد شدن حتی میگن کامنتاش از کامنتای بعضی ام ویای اکسو هم بیشتر شده XD کاش بازم مثل قبل بشه و کلی ویدیو ببینیم هر روز ازش:) 

واقعا ارمیا خیلی خوشبختنا که کمپانیشون این همه بها میده بهشون :) قدر این خوشیا رو بدونین :) واییی اون گوشی سامسونگه رو دیدین که با طرح بی تی اس بووود؟ *-* اونایی که گیرشون اومد تو زندگی قبلیشون دنیا رو نجات داده بودن فک کنمXD از بنده های برگزیده خدا بودن XD هعییی... چی میشد اس امم ازین کارا واسه اکسو کنه:"/ هر چند اگه هم میکرد من پول نداشتم بخرمXD به خاطر همین کارای اس امه که هر روز کلی اکسوالو از دست میدیم :( لعنت بهشون...

۳. من طلسم شدم :/

فک کنم بهتون نگفتم تا حالا ولی من طلسم شدم:/ طلسم این که رو هر کی کراش بزنم میره سربازی در جا XD خب همه چی از مینهو شروع شد ...اولین کراشم بود و تهش فهمیدم رفته سربازی:"/ بعدیشم لی جونگ سوک بود که دو روز نگذشته بود از کراش زدنم پاشد رفت XD بعدیاشم شیومین،دی او (واسه این خیلی زورم گرفت چون داوطلبانه رفت 😑😂 در این حدددد که اگه کراش بزنم طرف داوطلبانه جمع میکنه میره حتی XD)، پارک هیونگ شیک و خییییلیییای دیگه که یادم نیس واقعا:/ خلاصه اگه کراشتون رفت سربازی بدونین کار من بوده، شرمندهXD 

حالا حدس بزنین چی شدهXD بعلهههه بعد یه مدت که رو کسی کراش نزده بودم و همه چی در امن و امان بود یهو سریال سلطنت ابدی اومد و بعله من رو وو دو هوان (فرمانده یونگ) کراش زدممم😂همین چند روز پیشم سریالرو  تمومش کردم حتی یه هفته هم نگذشته خدااا ... دیروز خبر اومد که میخواد بره سربازی :( 💔 ریلی؟ چرا اخهههه ؟ نبرینششش تو سریال تازه سربازیش تموم شده بود :( نوموخواام:(

 

ببخشید خیلی کیوت بود نمیتونستم کراش نزنم😂😭 تازه میخواستم برم کل سریالاشم ببینممم:( چرا میخوای بری اخههه:"(((

 

+زیر این پست هر گونه عر زدن مجاز میباشد :)

 

  • ~sara~

نظرات  (۵)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • گوشی نو مبارکککک*^^^^*مدلش چیهXD

    +بازگشت باشکوه کینگ جونگده حنجره طلایی افسانه ایTvT(چقدر طولانی شدXD)انقدر ذوق کردم که میخوام پرواز کنمXDبچم تپل مپل شده مثل پدرا شده لامصبXDخیلی خوردنی هعیییT^T

    ماشالله هزار ماشالله کلی سایبسکرابر جدید اومد و ترند یوتیوب شده بود *^*واقعا ترکوند!

    +وایی حرف از سربازی نزن که نگو.دو هوانو نمیشناسم ولی میدونم‌تو سریال سلطنت ابدی بازی کرده بودXDولی چرا میخواد بره آخه :-:

     

    پاسخ:
    مرسییی مرسیی XD شیائومی نوت ۸ پرو
    اره واقعا هم با شکوه بود کلی ترکوند همه جا ^^ حتما خیلیا به خاطر ترندا کنجکاو شدن رفتن دیدن و عاشق صدای بهشتیش شدن واسه همین سایبسکرابا رفته بالا:» یس کینگ جونگده :»
    +همینو بگو خب چرا به سلبا تخفیف نمیدن یعنی چی خب:"
    راستش منم نمیشماختم بعد کراش زدن شناختمش😂

    + مبارکه مبااارکه :»»» برای بار یک میلیونیُم مبااارکه :»» حالا لالای لالای لالالا لای حالا لالا لالای لالالا لای (ریتم ی اهنگ خاصیه که نمیدونم چیه 😂)

    + قضیه ی این گوشیای بی تی اس نمیدونم چیه •—•

    + بیا از این قدرت ماوراءالطبیعه ای که داری در جهت صحیحش استفاده کن و روی هرکی من ازش بدم امتحانش کن :))) 

    پاسخ:
    تچکر تچکر XD 
    + سامسونگ یه گوشی درست کرد کل چیزاش بی تی اس بود ... حتی یعنی کنار آرم سامسونگ که پشت گوشیه هم لوگو بی تی اس بود کلی فلش کارتو چیزای دیگه هم که همش بی تی اسی بود همراش بود تمش امکاناتش خلاصههه همه چیزش بی تی اس بود XD بی تی اس اینجا بی تی اس اونجا بی تی اس همه جاXD کمتر یه ساعتم سولد اوت شد :» 
    +قطعا اگه تو ازش بدت منم ازش بدم :) XD
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
  • از فیلمای دوهوان مد داگ رو ببین خیلی خوبه

     

    منم واقعا ناراحت شدم خبر سربازی اشو شنیدم تازه پارک وگوم هم رفته :"(

    پاسخ:
    اوه اوکی مرسی^^
    هووم :"( واسه بوگوم هم من بودم باز ... الان گفتی باز یادم اومد داغ دلم تازه شد😂😭💔

    مامان توام عینهو مامان منه میگه تو درس نمخونی همین لبتابم زیادیته

    حتی پولشم دارم خودم بدم ولی اجازه خرید نمیده :((

    پاسخ:
    هعییی...:"(
  • ملیکا موحد
  • بچه ها سلام.    چرا حس غریبی میکنم توی جمع بچه های "بیان" ؟  

    چرا هیچکی دنبالم نمیکنه تا من ذوق،  ذوق،  فرار کنم؟

    لطفا دنبالم نکنید   پول برق تون زیاد میشه.    (خداییش چه ربطی به برق داشتش؟)  

    پاسخ:
    برو تو وب ملت کامنت بزار اگه از اخلاقت خوششون بیاد شاید فالو کنن😂 بچه های بیان اتفاقا صمیمی ان دوست شو باهاشون اوکی میشه
    ۲۸نفر فالوت کردن بسه دیگه 😂 قدردان باش و با همینا ذوق ذوق فرار کن:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی