DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

خیلی ممنونم از ماجده که منو به چالش دعوت کرد^^

و ممنون از ایشون که چالش مرامنامه رو شروع کرد:) توضیح چالشو هم از همون جا بخونین^^*

 

اره دیگه منم این چالشو نوشتم و گذاشتمش تو منو بخونیدش حتما

 

. لینکش

به نظرم این از واجبات هر وبلاگیه D:پس دعوت میکنم از:

سحر^^

ناستاکا^^

نرگس^^

گربه^^

محیا^^

آیلین^^

و همه وبلاگ دارانی که دارن اینو میخوننD:

 

+اگه شرکت کردین دو کلمه کلیدی چالش مرام نامه و چالش مرامنامه هم اضافه کنید بهش^^

+(خودم بلد نیستم واسه متن کلمه کلیدی بزارم بچه ها هلپ میییXD)

نظرات  (۷)

سارا چجوریه چالشش نگفتی اینو

پاسخ:
تو اون لینکایی که تگ کردم توضیح کاملش هست^^
در واقع قانونای وبتو میزاری یا یه همچین چیزی

اها مرسی مبرم میخونم پس

پاسخ:
^^
  • ❣️Ailin cutie❣️
  • مینویسمش الانD:

    پاسخ:
    .
  • آقای سر به‍ هوا
  • خیلی خوشحال شدم که شرکت کردی

    اولین فرصت لینکت میکنم تو وبم:))

    پاسخ:
    ^^
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • اوه چه جالبه!!در واقع قوانینای وبلاگو بنویسم درسته؟

    مینویسمش ولی ممکنه دیر بزارم‌چون قراره دو تا مطالب بنویسم :<

    یکی که موضوع خاصه و در مورد اینه که چرا آهنگ کره ای گوش میکنیم با این نمیتونیم‌بفهمیم‌چی‌میگن بهمون حس خوبی میده(یه کم بد شد وایXD)

    و اون اتفاق دیروزو قراره ینویسم*^^*

    پاسخ:
    یس ^^ توضیحشو همون وبه که شروعش کرده داده 
    کنچانا
    میخونمشون حتما:))

    مرسییی بابت دعوتت گلی*^*

    باید کلمات کلیدی رو اینجا وارد کنی=)

    پاسخ:
    ^3^
    مرسی مرسیXD

    ممنون برای دعوت:)

     

     

    پاسخ:
    .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی