DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

راستش با این که رفتم رشته انسانی نشستم ولی املام داغونهXD مامانمم میگه جوری که تو حرف میزنی انگار یه خارجی هستی که تازه فارسی یاد گرفته (یعنی جمله بندیام داغونهXD) وقتی هم فهمید میخوام کره ای یاد بگیرم گفت تو اول  فارسی یاد بگیر کره ای پیشکش:/ بعدشم میاد میگه میرفتی حداقل انگلیسی یاد میگرفتی آینده به دردتم میخورد*1 کره ای واسه چته  چند سال دیگه همشون میرن زیر آب و دیگه چیزی نمیمونه ازشون :/ (آخ قلبم ، فکرشم وحشتناکه برام، شوخیشم قشنگ نیست اصلا:"/ )

به نظر من که آدم باید در حال زندگی کنه ، کسی از فرداش خبر نداره ...از کجا معلوم که همین الان که اینو دارم مینویسم نیافتم بمیرم؟! کسی چه میدونه...

پس در نتیجه ترجیح میدم تا میتونم خوش باشم ؛ خیلی ها کلی درس خوندن و تلاش کردن ولی تهش چی شد؟ هیچی !  خیلیاشونم قبل این که به هدف یا ارزوشون برسن رفتن اون دنیا :( در کل به نظرم این دنیا ارزششو نداره خودتو اذیت کنی ؛ من اگه بخوام مثلا به هدفی هم برسم سعی میکنم از مسیر رسیدن بهش هم لذت ببرم نه این که ببینم تهش بهش میرسم یا نه بعد خوشحالی کنم.میدونین مثل چیه؟ مثل زندگی خیلیامونه که میگیم اوکی کنکور بدم حل میشه ،بعد از اون، اوکی شغل پیدا کنم حل میشه، بعدش، اوکی ازدواج کنم حل میشه و..و..و...میبینین؟ همش منتظر اون اتفاقی هستیم که میخوایم بیافته با این خیال که بعدش خوشحالیه و مشکلاتمون حل میشه ولی به جاش از فرصت هایی که هر روز واسه خوشحال  بودن سراغمون میان غافل میشیم...

نه اینده نه گذشته...فقط بیاین تو حال زندگی کنیم:) همین...:)

 


 *1- اخه به "به درد خوردن" نیست که:/ اصلا همین دایی من! الان فوق لیسانس زبان داره ولی تنها جایی که به دردش خورده موقع حرف زدن با توریستا بوده و این که معلم زبان شده و منبع درآمدشه؛ دیگه هیچی... نه خارج رفته نه قصدشو داره ،نه فیلم میبینه نه اهنگ خارجی گوش میده که بگم حالا مثلا ازین که حرفاشونو میفهمه لذت ببره مثلا:/ نه گیمره که بخواد حرف شخصیتارو بفهمه و نه کلا با تکنولوژی کار میکنه که مثلا انگلیسی کمکش کنه راحت تر سر در بیاره از برنامه ها:/

ولی خب به هر حال وقتی انتخاب میکرد چی بخونه به این فکر نکرد که چی به دردم میخوره ،بلکه به این فکر کرد که علاقم چیه! خیلیم راضیه از انتخابشlaugh

در کل حرفم اینه که موضوع به درد خوردن نیست موضوع اینه چی دوست دارین چون اگه از رو علاقه انتخاب کنی تهش حتی اگه به کارتم نیومد حداقل پشیمون نمیشی D:

در ضمن ادم هر چی یاد بگیره بالاخره یه جا به کارش میاد XD پس سخت نگیرین و برین دنبال علاقتون^^

 

  • ~sara~

نظرات  (۴)

سلام 

کلهم رشته های ادبیات ، بازار ندارند. 

چرا جمله بندی شما ضعیفه ؟ قواعد که ساده هست. 

 

موفق باشی. 

پاسخ:
سلام
کلهم من به خاطر کار وارد این رشته نشدم و علاقم این بود:)
هنگامی که می خواهم سریع حرف بزنم ممکن است گیج شوم وگرنه بله قواعد ساده هست و من برای نوشتن مشکلی ندارم^^


با تشکر از شما

هئییی مامان منم همینو میگه :/ 

پاسخ:
هعییی
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • خیلییی موافقم.ما توی حال هستیم‌و حتی خودمون‌نمیدونیم آینده ما چجوریه و خبری ازش نداریمD:

    پاسخ:
    :)

    خداراشکر 

    با توجه به وبم که همین ادبیات در زبانهای مختلف است در خدمتم. سوالی بود عمومی بپرسید بصورت کامل جواب می‌دهم.

     

    علاقه خیلی شرطه. 

     

    موفق باشی. 

    پاسخ:
    خیلی ممنون^^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی