DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

 

این چیزیه که از خیلی وقت پیشا دارم بهش فکر میکنم ... :) چی شمارو خوشحال میکنه؟ 

خب همون طور که میدونین  من اکسوالم و اون قدر عاشقشونم که هرررر چه قدر هم حالم بد باشه مطمئنم اکسو حالمو بهتر میکنه...حتی فکر کردن بهشون... :) گاهی به این فکر میکنم که واقعا اونایی که اکسوال  (یا کلا کیپاپر) نیستن خیییلییی چیزارو از دست دادن :) و نمونش هر روز خوشحال بودنه :) و داشتن یه دنیای رنگین کمونی و اکلیدی :) 

ولی خب بعدش به این فکر کردم که شاید اونا هم چیزی داشته باشن که هر جا و هر زمانی بتونه خوشحالشون کنه. اصلا به نظرم همچین چیزی از لازمه های زندگیه:)

چون که خودم واقعا قبل اکسو (و اشناسی با کره و کیپاپ کلا)همچین چیزی تو زندگیم نداشتم...

خب ...حالا شما بهم بگین:)) چی شما رو خوشحال میکنه؟  اکسوی زندگی شما چیه؟ ^-^

(مخصوصا غیر کیپاپرا اگه اینو میبینید لطفا بهم بگین واقعا برام جالبه بدونم*-*)

 


بچه ها این چند روز امتحان داشتم واسه همین نبودم ببخشید

+واااییی دیروووز  خیلی خوب بوودㅠㅠ(اکسوالا در جریاننXD) میخوام از خوشحالی گریه کنمممممㅠㅠ دیدین چی شد؟  برد بکهیون... اعضا که واسه حمایت رفتن ... چنننن. ..چانبککککککㅠㅠ فایرلایتا بریزین این پایین با هم عر بزنیمXD

 

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۷)

اکسوی من بنگتنه !

البت اکسوالم هستما ... 💜

پاسخ:
ژووون*-* 
من بی تی اسو خیلی دوس دارم ^0^\ 
هفت تا فرشته که همیشه با کیوت بازیاشون دلمو میبرن ^ㅅ^
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • واقعا اکسو یه قدرتی داره که میتونه هر لحظه حال مارو خوب کنه.اونایی که فن گروه های دیگم اونا منو خوشحال میکنن ولی اکسو یه چیز دیگس!نمیدونم کقتی مثل همین اتفاق شیرینی که دیروز افتاد روز منو ساختن.یا وقتی خبری نیست و حوصلم سر میره،میرم آهنگای اکسو یا سولو های اعضا رو میگوشم.و میدونی انقدر دلم میخواد  در مورد آهنگهاشون صحبت کنم و حسی که دارمو بنویسم.

    اکسو به طور کلی زندگیمو تغییر داد.نمیدونم چجوری ولی انگاریی احساس میکنم اون حسای بدی که تو درونم داشتم از بین رفتن.

    بهشون فکر میکنم و تو دلم براشون آرزو سلامتی براشون میکنم.وقتی عکس جدیدشونو میبینم که قربون صدقش میبرم.

    واقعا اکسو یه چیز دیگس:)♡

    پاسخ:
    دقیقا:)  اکسو باعث شد بفهمم ارزشمندم باعث شد خودمو دوست داشته باشم، خیلی چیزا بهم یاد داد که واقعا زندگینو ازین رو به اون رو کرد :) 
    میدونی...من میترسم....ازین که بزرگ بشم...ازین که زمان بگذره و دیگه حسی که بهشون دارم رو نداشته باشم ...ازین که روزی اکسوال نباشم یا اکسویی نباشه تا این حاله خوبو بهم بده میترسم ... ازین که دیگه نتونم این حسارو تجربه کنم... :)))
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • هق هق چانبک و چنTTیعنی میخواستم گریه کنمTT

    فقط چانکای که نقش فن و بادیگارد بازی میکردنXDعالین اصنXD

    پاسخ:
    یکی نوشته بود ازین که همه پسرا رفتن تا بکو حمایت کنن خوشحاله... یکم فک کردم و بعد یادم اومد که اووه الان "همه" فقط این 4 نفر هستن :") اصلا حواسم نبود چه قدر کم شدیم :") هق
      
    واییی اره خیلی خوب بود جرررXD
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • خودمم این ترسو دارم ولی نمیخوام اون حس رو از دست بدم :)

    میخوام تا آخر عمر فن گرلی کنم و حمایت کنم :"))

    پاسخ:
    یسس:"))
    اگه دیدی یه روز گفتم میخام از فندوم بیام بیرون بزن تو گوشم باشه؟XD
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • عهه زبونتو گاز بگیرررXDدلم‌ نمیاد بزنمتXD

    پاسخ:
     XD 
    ماچ به کلتXD♥
  • kim Jung Hyun💫♡
  • من ک فقط رقصXDDDDDDd

    پاسخ:
    خخخخXD

    اکسوی من هالزیه*-* عشقه اصننن عششققققققققX)

    البته بگم که اکسو محشرههههT________T

     

    پاسخ:
    *-*♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی