DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

چند وقت پیش داشتم درس میخوندم یهو به خودم که اومدم دیدم دارم اینو میکشم:

 

(وی در حالت عادی چشم چشم دو ابرو هم نمیتواند بکشد XD )

(#معجزه درس خوندنXD)

 

اره خلاصه خیلی دلم براش تنگ شده بود :) دیدین میگن تا یه چیزو از دست ندی قدرشو نمیدونی ...اینم همونه ..

ولی خب میدونین ... به نظر من ما قدر میدونیم فقط فکرشم نمیکنیم که ممکنه از دستشون بدیم:") 💔

هنوزم خیلیا دارن بهش هیت میدن ...به خاطر چی ؟ چون عاشق شد؟  هه واقعا که مسخرن:)

اونم احساس داره ...اونم انسانه فقط شغلش متفاوته ...

 حتی این قدر به ما اعتماد داشت که خودش اومد همه چیو بهمون گفت 

اون با همه هیتایی که گرفت همه سختی هایی که کشید بازم بعد اون اومد ازمون معذرت خواست:"

ولی هیت ها هنوزم ادامه داشتن.. و بازم ما چنی رو داشتیم که بعد همه اینا داشت لبخند قشنگشو نشونمون میداد تا نگران نشیم :") که بگه حالم خوبه...

 

چن نمونه کامل یه مرد مسئولیت پذیر و وفاداره :">> 

وفادار بودن و استقامت را از کیم جونگده بیاموزید تامام:>>

 

 

 

  • ~sara~

نظرات  (۱۱)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • نینینقحثثححثیحیحT^T

    نقاشیتووووو گوگولییییی

    پاسخ:
    مرسیییییㅠ-ㅠ

    کاملا باهات موافقم =)

     

    پاسخ:
    :)

    awwww chen cheniiii
    خیلی کیوت شده. :") 3> 3> 3>

    پاسخ:
    تنکسسس بیب:)))
  • kim Jung Hyun💫🌸
  • ایشالا زود میاد^0^

    پاسخ:
    :") ♥

    وویییییی چه نقاشیت کییوتههههه*^*

    پاسخ:
    عررر مرسیییXD ♥♥♥♥

    روزی معمولی در اواسط قرنطینه 😂

    پاسخ:
    😪😂

    واو خیلی فن آرت کیوتیهT-T

    میشه بقیه اعضای اکسو(+اعضای سابق) مخصوصا شیومین و چانیولو هم بکشی?(': با همین ارت استایل(': دی او هم فک کنم خ خوب بشه*-*

    +

    واقعا اون به اصطلاح فنای جوگیری ک ب خاطر چنین چیزی بهش هیت دادنو درک نمیکنم ی سریا فک میکنن چون ی نفر معروفه و ایدلشونه یا هر چی، حق دارن راجب همه چیز زندگی شخصیش نظر بدن و خودشونو محق بدونن خب وات د فاک:/ انگار ک اون ادم ب دنیا اومده طبق خواسته های اینا زندگی کنه:| کاش شرشون از فندوم کم بشه اینجور ادما

    +

    توعم از بچه های میهن بودی?((:

    پاسخ:
    تچکر^^
    از خدا که پنهون نیس از تو چه پنهون  من یه ایرادی که دارم اینه نمیتونم چیزی که تو ذهنمه رو نقاشی کنم :( معمولا از جایی نگاه میکنم یا ایده میگیرم:"/ ولی چشم سعیمو میکنم:") خودمم دوس دارم بکشمشون^^
    +
    دقیقا:/ یه مشت فن نمای قدر نشناس:/
    +
    ارهD:

    دلم واسه لیدری قد یه ارزن شده💔💔 بوگوشیپنیدا لیدا😭

    پاسخ:
    من حتی نتونستم با رفتنش کنار بیام T-T هنورم میرم اینستاشو میبینم بغض میکنم T-T کی دیگه برامون استوری شب بخیر بزاره ، کی واسمون با درو دیوار ست کنه T-T هق

    کنچانا زود برمیگرده ... فقظ 607 روز مونده...607 روز...( اشک هایش را پاک میکند)

    وایی نگو😭 خفن استایلم رفته😭 تازه خوشحال بودم که همه اوپا ها دارن از سربازی برمیگردن... یهو دیدم عه! اکسو هنوز مونده😭 نمیدونم دیگه میتونم تحمل کنم یا نه😭

    پاسخ:
    واییی دقیقا عرررر 
    کاش زود تر همشون برن تا اکسو باز دور هم جمع شن دلم تنگ شدهههه

    تا همشون برن و برگردن که پنج سال دیگس #_#

    وای خودا... ینی اون موقع من ۲۲ سالمهههT_T

    پاسخ:
    :"((((  لعنت به سربازی
     امیدوارم حداقل تا اون موقع سوهو یا یه کمپانی خفن واسه خودش دستو پا کنه یا رییس اس ام شه ما ارزو به دل نمونیم XD

    لی سومان سر همه اکسو ال ها رو میزنها، اگر به این چیزا فکر کنیم😂😂

    پاسخ:
    XDDD
     قدرت اکسوالا رو دسته کم گرفته ، خودمون بیرونش میکنیم اصلاXD

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی