DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

سلاممم 

این اولین پستمه

عااام

خب نمیدونم دقیقا باید با چی شروع کنم 

خیلی هم اشنا  نیستم با فضا 

پس چطوره که فعلا بیایم معرفی کنیم همو ببینم کی به کیه  XD

یکمم حرف بزنیم و دوست شیم باهم :>>>

تا با هم حرف میزنیم منم واسه پست بعدیم فکر میکنم تا ببینم چی میشهXD

(بیوگرافیمم گزاشتم براتون اون بالا تو قسمت Me ^^)

نظر فراموش نشههه

 

  • ~sara~

نظرات  (۷)

  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • خوش اومدییی*---*

    کم‌کم عادت میکنی با امکاناتش^-^

    پاسخ:
    مرسیییییی ^^
    وای این جا خیلی باحاله D= 
    حس میکنم از خونه درختی اومدم تو هتل پنج ستارهXD 
  • kim Jung Hyun💫🌸
  • سلوممممم^^

    شتوری؟*-*

    پاسخ:
    هاااای کیوتیییی^^
    مچکر تو شتوری ؟XD  

  • kim Jung Hyun💫🌸
  • ممنان ممنان😹

    خوش اومدیییی*0*

    نگران نباش منم که تازه وارد بیان شدم اینجوری بودم اما کم کم عادت میکنی^^

    پاسخ:
    ^^♥

    سلام اگ دنبال قالب قشنگ برای بلاگت هستی ی سر به من بزن 

  • نازلی خرمی
  • سلام راستش الان منم نمیدونم چیکار کنم چون تازه وارد شدم

     

    پاسخ:
    سلام^^ خوش اومدی عزیزم^^ کم کم دستت میاد که چه جوریه:)
  • نازلی خرمی
  • واااای مرسی چه استقبال گرمی کلی ذوق کردم قول میدم زود زودی یاد بگیرم و پست های خوب خوب براتون بزارم

    پاسخ:
    وااو فایتیییینگ^^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی