DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

بازگشت پر شکوه پسر کله فندوقی پشمکیمونو به کل فندوم از جمله خودم تبریک میگمㅠ‿ㅠ

الان یه شادییییی بزرگی کل وجودمو فرا گرفته که نمیتونم توصیفش کنم:")))

هققق چه قدر من منتظر این روز بودم 

بالاخره اومدش

الان فقط به این امید نشستم که بیان بگن دی او بالاخره حساب اینستای خود را افتتاح کرد 😂 البته بامزگی دی او به همینه که کلا از فضای مجازی دوره 😂 ولی به هر حال ارزو بر جوانان عیب نیست ⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩


 

اخخخ که من چه قدر دلم براتون تنگ شده بوددددد 

چه خبرا؟ 

چیکارا میکنین؟ 

 

بعدا اضافه شد:

دیدین اومددد لایوووو هققق وایییی لپای قرمزشوووو خیلی کیوت بووود من مردممم

سهونم که هی کرم میریخت😂😂😂 جر خوردم از دستشون😂😂 بذارین بچه از راه برسه بعد کرم ریختناتونو شروع کنین خب😂

من این قدر از دیدنشون خوشحال شدم که زدم زیر گریه :")) فین فین 

هومممم روز خوبی بود :)))) اخیش 

خستگی امتحانارو شست برد 

 

راستی گفتش قراره فردا حساب بابل بزنه 😂😭 اینم میتونه شروع خوبی باشه واسه زدن حساب اینستاXD کم کم به اون مرحله هم میرسیم ⁦⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩

از لایو دتس اوکی هم که نگم براتون:)

 

امیدوارم از این روزای خوب بیشتر تو فندوم داشته باشیم :)

و اگه تو فندوم نیستین امیدوارم بتونین همچین شادی ای رو تو زندگیتون تجربه کنین ^^

خیلی خب من برم دیگه 

فعلاا⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩

 

  • ~sara~

نظرات  (۲)

آره~ همین که مجازی نداره مرموز و جالبش میکنه *^*

 

هویچ،،، سلامتی =" شما چه خبرا؟

پاسخ:
یس:)


منم هیچ 
درس امتحان XDبا یکم چاشنی فیلمو سریال ⁦⁦(◍•ᴗ•◍)⁩
  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹
  • یعنی من انقدر ذوق کردم برای کیونگسو که نگو و نپرس T^T

    پ.ن: دلم برات تنگ شده بود :">

    پاسخ:
    من هنوزم ذوق زدم:")))

    ببخشید که این قدر کم میام:"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی