DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

هی سلاممم

چه خبر

خیلی وقته میخوام بیام یه چیزی بنویسم یه حرفی بزنم خالی نباشه اینجا:) ولی خب خواننده ها کم هستن و درک میکنم البته مدرسه ها شروع شدن و قطعا کمتر وقت میکنین بیاین اینجا درست مثل خودم.

چند وقته دارم سعی میکنم با خودم خلوت کنم که ببینم چی میخوام از زندگی، که چیکار دارم میکنم اصلا🚶🏻‍♀️و برنامه میریزم که چیکار کنم 

اتفاق خاصی نمیافته کلا روزا خیلی سریع دارن میگذرن ...

انگار همین دیروز بود هشتک پنجاه روزه شدن روز شمار شیو رو جشن میگرفتیم:) و الان فقط ۲۲ روز دیگه مونده تا کنارمون داشته باشیمش:)خیلی هیجان زدم راستش

وقتی بیاد میشه اولین باری که کنار اکسو شخصا میبینمش و این حس عجیبی داره برام:)

اتفاق جذاب دیگه ی این روزا کولوعه:)))) " آلبوم سولو ی کای " واقعا یکی از بهترین اتفاقاست و مطمئنم قراره بترکونههه دنیارو نمیتونم براش صبر کنم گاد ㅠㅠ قراره یه چیز ترسناک و مرگ باشه من میدونمㅠㅠ خدایا خودت رحم کن من هنوز ارزو دارم:)

 

وای بچه ها ام وی جدید مامامو رو دیدین؟؟؟ گفتن اخرین فرصتشونه و ممکنه دیس بند شن هققق نمیخواااممم ⁦ಥ_ಥ⁩

من نمیدونم اخبارشونو از کجا دنبال کنم اگه شما خبری دارین راجب این قضیه به منم بگینㅠㅠ اگه ام وی aya رو ندیدین ببینین یه بار حداقل ، لایکم کنین واقعا این گروه حیفه که دیس بند شه ⁦(。ŏ﹏ŏ)⁩

 

اوه راستی پریشب بارون اومدددد یسسس :دی 

بعد مدت ها:) هق

اون درخته رو یادتونه؟ XD

که گفتم دلم میخواد بارون بیاد برم زیرش و این داستانا :> اره خلاصه به مراد دلم رسیدمXD

خیلی روز خوبی بود :)

 

 

 و در اخر چیزی که میخواستم بگم این بود که بچه ها ازم ناراحت نباشین که کم میام یا دیر جوابتونو میدم یا حتی خیلی وقته وقت نکردم به وبتون سر بزنم واقعا ببخشید تابستونو نمیدونم یادتونه یا نه ولی من همش تا نت گیرم میومد اینجا ول بودم و شبو روز حرفاتونو میخوندم :) ولی واقعا وقت نمیکنم دیگه سعیمو میکنم ولی قول نمیدم (چند بار قولای اینجوری دادم ولی نتونستم عمل کنم و واقعا از بد قولی بدم میاد)

و یه معذرت خواهی دیگه به کسایی که منو به چالش دعوت کردن ولی نتونستم بنویسم یا حتی بعضیاشو هنوز ممکنه ندیده باشم:) 

به هر حال ببخشید از همتون، به دل نگیرین از من ، دوستتون دارم ^^

تا بعد⁦ 

\⁦( ^‿^)⁩

 

  • ~sara~

نظرات  (۳)

اون البوم این روزا تنها دلخوشیمه :)

+مامامو رو هیچ وقت دنبال نکردم :|

++چقد خوبه همه دارن از بارون پست میذارن ^----^ کلا بیان چند روزه بویِ نم بارون میده*-*

پاسخ:
دقیقا نمیتونم براش صبر کنم:)
+عه نه من خیلی دوسشون دارمXD
++وای دقیقا

وعیییییی پستتو نخونده ذوقیدممم که اومدییی*-------*

وایس تا پستتو بخونم=))))

پاسخ:
⁦(◍•ᴗ•◍)

هعییی لعنت به این مدرسه ها:)))) خودم الان بعد از دادن یه امتحانه بسی طولانی اینجا در خدمتت هستم=) 

آه بارونTT اینجا بعد دو سه روز بارونی بودن الان هوا آفتابیه. من بازم دلم بارون میخوادT---T

چه عکس قشنگیییی*---* از اون پرتقالاش بگذریم اون شبنمای خوشگله روی برگاش...*^*

اشکالی نداره دخی، همه با درس، زندگی و... مشغولیم. درکت میکنیم:)♡

پاسخ:
اینجا هم همینطور چند روزه منتظر بارونم هیچ خبری نیسㅠㅠ
*----*
مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی