DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

 

​​​​​

 

سلام ^^

خوش اومدی

اینجا قرار نیست اتفاق خاصی بیافته فقط دورهمیمو حرف میزنیم و کیف میکنیم^ㅅ^

اون وسطا شاید بهتون فیلموکتاب و... هم معرفی کردم D =

 

  • ~sara~

نظرات  (۶)

سلام

پاسخ:
سلام XD

آههه بلاخره تو این بیانِ خراب شده یه اکسو ال پیدا کردم که بشه باهاش حرف زد😄 هر جا میرفتم همه ارمی بودن و من تنها بودم که هیچی از بی تی اس سرم نمیشع:|

بایست کیه؟ اعضا رو شیپ میکنی؟

پاسخ:
عرررر بالاخره یه اکسواللل هوراااا XD
واییی دقیقااا نمیدونم چرا همه اینجا آرمی ان  . خودمم البته یه نیمچه ارمیما ولی در اصل اکسوالم^^ خیلی خوشحال شدم واقعا^^
 
همشونو خیلی دوس دارم ولی بایسم سوهوعه . بله که میکنم XD چانبک ،کایسو ، هونهان میشیپم ^^ شیوچنم شیپ میکردم البته که دیگه خدا بیامرز شد XD

تو چی^^؟

اکسوالی؟

پاسخ:
یسسس*_*  تو هم ؟ *0*

من بایسم چانیوله😃

فایرلایت هستم...

پاسخ:
بایس اول منم چان بود D: 
لامصبا از بس خوبن همشون ادم نمیدونه سمت کی برهXD 
هر کدومو واسه بایسم انتخاب میکنم میبینم بازم همشون بایس رکرمنXD

اره منم اکسوالم

خودتو معرفی کن

من پانیم 11 سالمه ولی بیشتر بهم میاد 20 سالم باشه

 

پاسخ:
خوشبختم^^
اون بالا تو قسمت ME  معرفی کردم خودمو ولی اینجا هم میگم^^
سارام 16 سالمه بایسم از اکسو هم سوهوعه:)

وبت خفن خفن*-*

پاسخ:
وایییییی ذوق مرگ شدم کهههه ><♥♥♥♥
آریگاتووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی