DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

DAY AFTER DAY

روزمرگی های من^^

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

راستش با این که رفتم رشته انسانی نشستم ولی املام داغونهXD مامانمم میگه جوری که تو حرف میزنی انگار یه خارجی هستی که تازه فارسی یاد گرفته (یعنی جمله بندیام داغونهXD) وقتی هم فهمید میخوام کره ای یاد بگیرم گفت تو اول  فارسی یاد بگیر کره ای پیشکش:/ بعدشم میاد میگه میرفتی حداقل انگلیسی یاد میگرفتی آینده به دردتم میخورد*1 کره ای واسه چته  چند سال دیگه همشون میرن زیر آب و دیگه چیزی نمیمونه ازشون :/ (آخ قلبم ، فکرشم وحشتناکه برام، شوخیشم قشنگ نیست اصلا:"/ )

به نظر من که آدم باید در حال زندگی کنه ، کسی از فرداش خبر نداره ...از کجا معلوم که همین الان که اینو دارم مینویسم نیافتم بمیرم؟! کسی چه میدونه...

پس در نتیجه ترجیح میدم تا میتونم خوش باشم ؛ خیلی ها کلی درس خوندن و تلاش کردن ولی تهش چی شد؟ هیچی !  خیلیاشونم قبل این که به هدف یا ارزوشون برسن رفتن اون دنیا :( در کل به نظرم این دنیا ارزششو نداره خودتو اذیت کنی ؛ من اگه بخوام مثلا به هدفی هم برسم سعی میکنم از مسیر رسیدن بهش هم لذت ببرم نه این که ببینم تهش بهش میرسم یا نه بعد خوشحالی کنم.میدونین مثل چیه؟ مثل زندگی خیلیامونه که میگیم اوکی کنکور بدم حل میشه ،بعد از اون، اوکی شغل پیدا کنم حل میشه، بعدش، اوکی ازدواج کنم حل میشه و..و..و...میبینین؟ همش منتظر اون اتفاقی هستیم که میخوایم بیافته با این خیال که بعدش خوشحالیه و مشکلاتمون حل میشه ولی به جاش از فرصت هایی که هر روز واسه خوشحال  بودن سراغمون میان غافل میشیم...

نه اینده نه گذشته...فقط بیاین تو حال زندگی کنیم:) همین...:)

 


 *1- اخه به "به درد خوردن" نیست که:/ اصلا همین دایی من! الان فوق لیسانس زبان داره ولی تنها جایی که به دردش خورده موقع حرف زدن با توریستا بوده و این که معلم زبان شده و منبع درآمدشه؛ دیگه هیچی... نه خارج رفته نه قصدشو داره ،نه فیلم میبینه نه اهنگ خارجی گوش میده که بگم حالا مثلا ازین که حرفاشونو میفهمه لذت ببره مثلا:/ نه گیمره که بخواد حرف شخصیتارو بفهمه و نه کلا با تکنولوژی کار میکنه که مثلا انگلیسی کمکش کنه راحت تر سر در بیاره از برنامه ها:/

ولی خب به هر حال وقتی انتخاب میکرد چی بخونه به این فکر نکرد که چی به دردم میخوره ،بلکه به این فکر کرد که علاقم چیه! خیلیم راضیه از انتخابشlaugh

در کل حرفم اینه که موضوع به درد خوردن نیست موضوع اینه چی دوست دارین چون اگه از رو علاقه انتخاب کنی تهش حتی اگه به کارتم نیومد حداقل پشیمون نمیشی D:

در ضمن ادم هر چی یاد بگیره بالاخره یه جا به کارش میاد XD پس سخت نگیرین و برین دنبال علاقتون^^

 

راستش قرنطینه حسابی به مزاجم خوش اومده و دارم حسابی کیف میکنم ولی میدونین... انگار یه چیزی کمه...شاید به خاطر اینه که قبلا در روز حداقل صد نفر آدم میدیدم ولی الان خودمم و خودم ...توی اتاق نشستم روزا فیلم میبینم و شبا که بسته شبانم فعال میشه نت گردی میکنم ...

به مدرسه فکر میکنم، به دوستایی که اندازه یه تابستونه ندیدمشون و در حد چی دلم براشون تنگ شده

جوری که مغزم برنامه ریزی شده  من الان باید توی مدرسه باشم و با دوستام سر این که امتحان چه قدر زیاده غر بزنم D": ولی ببینین چی شده :) تابستون واقعی تازه الان شروع شده!

حس میکنم تنظیماتم به هم ریختهXD

موندم از اینکه آرزوی دیرینم ( آرزوی تعطیلاتی طولانی تر از تابستون) برآورده شده از خدا ممنون باشم یا واسه این که زندگی چه قدر تکراری و یکنواخت شده شکایت کنم :)

از طرفی دلم نمیخواد این تعطیلات تموم شه و از طرفی دلم واسه همه تنگ شده؛ واسه آدما ، واسه سال پایینی هایی که تو زنگای تفریح مدرسه رو میزاشتن رو سرشون،واسه معلمای پایه ای که از زنگ درسیشون میزدن تا مارو ببرن دریا، واسه بوفه مدرسه که هیچ وقت جای سوزن انداختن نداشت، واسه زنگای ورزش که سر این که چه اهنگی بزاریم دعوا میکردیم، واسه وقتایی که دسته جمعی کف حیاط مدرسه منشستیم و مافیا بازی میکردیم، واسه اون کولره که بادش همیشه رو من بود و باعث میشد از سرما یخ بزنم و واسه... واسه همه چی ... اره دلم واسه همه ی اون چیزای مسخره تنگ شده :") 

 

من خودم یه آدم خونه نشینم و قطعا با وجود تعطیلات خیلی خارج از تصورم داره بهم خوش میگذرهXD  ولی بازم انگار یه چیزی کمه... :)

 

اول از همه مرسی از سحر که منو به این چالش کیوت دعوت کرد ( و تو این اوضاع که ایده هام ته کشیده بود کمک خوبی کرد واقعا مرسیXD )

اوکییی بریم سراغ آهنگا^^

 

این چیزیه که از خیلی وقت پیشا دارم بهش فکر میکنم ... :) چی شمارو خوشحال میکنه؟ 

خب همون طور که میدونین  من اکسوالم و اون قدر عاشقشونم که هرررر چه قدر هم حالم بد باشه مطمئنم اکسو حالمو بهتر میکنه...حتی فکر کردن بهشون... :) گاهی به این فکر میکنم که واقعا اونایی که اکسوال  (یا کلا کیپاپر) نیستن خیییلییی چیزارو از دست دادن :) و نمونش هر روز خوشحال بودنه :) و داشتن یه دنیای رنگین کمونی و اکلیدی :) 

ولی خب بعدش به این فکر کردم که شاید اونا هم چیزی داشته باشن که هر جا و هر زمانی بتونه خوشحالشون کنه. اصلا به نظرم همچین چیزی از لازمه های زندگیه:)

چون که خودم واقعا قبل اکسو (و اشناسی با کره و کیپاپ کلا)همچین چیزی تو زندگیم نداشتم...

خب ...حالا شما بهم بگین:)) چی شما رو خوشحال میکنه؟  اکسوی زندگی شما چیه؟ ^-^

(مخصوصا غیر کیپاپرا اگه اینو میبینید لطفا بهم بگین واقعا برام جالبه بدونم*-*)

 


بچه ها این چند روز امتحان داشتم واسه همین نبودم ببخشید

+واااییی دیروووز  خیلی خوب بوودㅠㅠ(اکسوالا در جریاننXD) میخوام از خوشحالی گریه کنمممممㅠㅠ دیدین چی شد؟  برد بکهیون... اعضا که واسه حمایت رفتن ... چنننن. ..چانبککککککㅠㅠ فایرلایتا بریزین این پایین با هم عر بزنیمXD

 

 

 

چند وقت پیش داشتم درس میخوندم یهو به خودم که اومدم دیدم دارم اینو میکشم:

 

(وی در حالت عادی چشم چشم دو ابرو هم نمیتواند بکشد XD )

(#معجزه درس خوندنXD)

 

سلاممم 

این اولین پستمه

عااام

خب نمیدونم دقیقا باید با چی شروع کنم 

خیلی هم اشنا  نیستم با فضا 

پس چطوره که فعلا بیایم معرفی کنیم همو ببینم کی به کیه  XD

یکمم حرف بزنیم و دوست شیم باهم :>>>

تا با هم حرف میزنیم منم واسه پست بعدیم فکر میکنم تا ببینم چی میشهXD

(بیوگرافیمم گزاشتم براتون اون بالا تو قسمت Me ^^)

نظر فراموش نشههه

 

 

​​​​​

 

سلام ^^

خوش اومدی

اینجا قرار نیست اتفاق خاصی بیافته فقط دورهمیمو حرف میزنیم و کیف میکنیم^ㅅ^

اون وسطا شاید بهتون فیلموکتاب و... هم معرفی کردم D =